Как да се държим на работното място 08.10 | 15:50
Неписаните правила на успешната работа в екип и кариерно развитие
Етикетът на работното място включва много повече от формалното „благодаря“ и „моля“. Когато постъпвате на работа, се озовавате на място, където трябва да вложите голяма част от себе си, да покажете, че сте отдадени и съсредоточени над работата и че сте отборен играч.
Нашият екип ще сподели с вас тайните на успешната работа в екип. Постарайте се да следвате следните неписани правила:
- Взимайте по-кратки почивки – нищо не прави по-лошо впечатление на работодателя и колегите от това да си взимате дълга обедна почивка или често да излизате за по цигара.
- Бъдете точни и спазвайте работното време – никой не харесва дезертъорите дори ако си вършите работата по всички всички правила и отмятате задачите за деня. На очи лесно се набиват тези, които не спазват работното си време. Съобразявайте се с колегите и се учете от техните работни навици.
- Говорете по-тихо – старайте се да не се натрапвате на хората около вас с разговорите си по телефона или да давате гласност на мислите си. Опитайте се, когато водите разговор с колега по личен или служебен въпрос да не пречите на работа на околните.
- Бъдете подредени – старайте се да подреждате нещата на бюрото си. По-важно е обаче какво е поведението в общите помещения – никой не е длъжен да мие чашата ви от сутрешното кафе, нито да изхвърля бутилката от минерална вода, която сте оставили.
- Оставете проблемите вкъщи – всеки човек се бори с чувствата и емоциите си дори на работа. Ако имате деца, не им разрешавайте да ви звънят през 5 минути на служебния телефон. Същото важи за приятелите и за другите членове на семейството. Старайте се също така да не си уреждате часове при лекаря или зъболекаря, докато сте на работа.
- Мислете преди да говорите – ако имате недоразумения с мениджъра или с друг колега, не споделяйте с трети страни. Нищо не се разнася по-бързо от слуховете.
- Контролирайте емоциите си – по-младите служители изпитват значителни трудности в това отношение. Опитайте се да не реагирате емоционално на нещата, които се случват около вас. Офисът не е мястото, където можете да изпускате нервите си.
- Спазвайте политиката на компанията относно личните съобщения, имейли, фейсбук и скайп - не е желателно да получавате персонални съобщения на служебната си поща.
Водещи
-
Расте броят на засегнатите стопанства с шарка по дребните преживни животни
Властите припомнят, че заболяването не е опасно за хората.
18.07 | 16:59
-
Министър Гуцанов призова хората да проверяват дали домовете за възрастни, в които настаняват близки, са законни
По думите на Гуцанов в момента домовете в България, които са държавни и делегирани към...
18.07 | 16:45
-
ЕК предлага предлага таксата за разрешение за пътуване до ЕС на чужденци, за които не се изисква виза, да се повиши
Комисията уточнява, че се очаква това да стане до края на следващата година
18.07 | 16:15
Най-четени
-
Радев: Площадите са пълни, българите протестират срещу отказа от допитване и въвеждането на еврото без необходимите условия и подготовка
Демокрацията у нас е фасадна. Правителството е декор на дуото Пеевски - Борисов. Правосъдието...
18.07 | 13:28
-
Денков: Ние се намира в състояние на диктатура
"Не ни е страх. Няма достатъчно белезници за хората в София", заяви той.
18.07 | 11:59
-
Адвокатът на Благомир Коцев: Няма доказателства за искан подкуп
Съмнения за изкуствени записи
18.07 | 10:59
-
След инцидента в Слънчев бряг и последвалото задържане, Жана Бергендорф проговори за първи път
Певицата, станала известна с победата си в "X Factor", реагира с ирония към критиките и...
18.07 | 10:45