Как да се държим на работното място 08.10 | 15:50
Неписаните правила на успешната работа в екип и кариерно развитие
Етикетът на работното място включва много повече от формалното „благодаря“ и „моля“. Когато постъпвате на работа, се озовавате на място, където трябва да вложите голяма част от себе си, да покажете, че сте отдадени и съсредоточени над работата и че сте отборен играч.
Нашият екип ще сподели с вас тайните на успешната работа в екип. Постарайте се да следвате следните неписани правила:
- Взимайте по-кратки почивки – нищо не прави по-лошо впечатление на работодателя и колегите от това да си взимате дълга обедна почивка или често да излизате за по цигара.
- Бъдете точни и спазвайте работното време – никой не харесва дезертъорите дори ако си вършите работата по всички всички правила и отмятате задачите за деня. На очи лесно се набиват тези, които не спазват работното си време. Съобразявайте се с колегите и се учете от техните работни навици.
- Говорете по-тихо – старайте се да не се натрапвате на хората около вас с разговорите си по телефона или да давате гласност на мислите си. Опитайте се, когато водите разговор с колега по личен или служебен въпрос да не пречите на работа на околните.
- Бъдете подредени – старайте се да подреждате нещата на бюрото си. По-важно е обаче какво е поведението в общите помещения – никой не е длъжен да мие чашата ви от сутрешното кафе, нито да изхвърля бутилката от минерална вода, която сте оставили.
- Оставете проблемите вкъщи – всеки човек се бори с чувствата и емоциите си дори на работа. Ако имате деца, не им разрешавайте да ви звънят през 5 минути на служебния телефон. Същото важи за приятелите и за другите членове на семейството. Старайте се също така да не си уреждате часове при лекаря или зъболекаря, докато сте на работа.
- Мислете преди да говорите – ако имате недоразумения с мениджъра или с друг колега, не споделяйте с трети страни. Нищо не се разнася по-бързо от слуховете.
- Контролирайте емоциите си – по-младите служители изпитват значителни трудности в това отношение. Опитайте се да не реагирате емоционално на нещата, които се случват около вас. Офисът не е мястото, където можете да изпускате нервите си.
- Спазвайте политиката на компанията относно личните съобщения, имейли, фейсбук и скайп - не е желателно да получавате персонални съобщения на служебната си поща.
Водещи
-
Средната пенсия у нас стигна 865 лева към края на септемвр
Данните сочат още, че след актуализацията на пенсиите от 1 юли средната се е вдигнала със 100...
29.11 | 18:00
-
Какво трябва да се знае за медицинските изделия?
Пациентът ли получава парите за медицинското изделие, което му е необходимо?
29.11 | 17:40
-
Израел и Хизбула се обвиняват взаимно в нарушение на примирието, влязло в сила преди два дни
Четири израелски танка навлязоха в западната част на ливанско гранично село.
29.11 | 17:20
-
Осмият опит за избор на председател на 51-ото Народно събрание се оказа неуспешен ОБЗОР
Днес народните представители издигнаха общо три номинации. Тези на Петър Петров от...
29.11 | 16:40
Най-четени
-
Депутатите ще направят осми опит за избор на председател на НС
При последното гласуване вчера на Силви Кирилов не достигнаха три гласа, за да оглави...
29.11 | 09:59
-
Предизвикателството Big Brother приключи за Атижа
Тя отговаря на всички важни въпроси в подкаста „Голямата сестра“
29.11 | 09:40
-
Таксиметровият протест към момента се замразява
Що се отнася до информацията за готвена блокада на цялата държава по Коледа, инж. Ризов увери:...
29.11 | 13:00