Как да се държим на работното място 08.10 | 15:50
Неписаните правила на успешната работа в екип и кариерно развитие
Етикетът на работното място включва много повече от формалното „благодаря“ и „моля“. Когато постъпвате на работа, се озовавате на място, където трябва да вложите голяма част от себе си, да покажете, че сте отдадени и съсредоточени над работата и че сте отборен играч.
Нашият екип ще сподели с вас тайните на успешната работа в екип. Постарайте се да следвате следните неписани правила:
- Взимайте по-кратки почивки – нищо не прави по-лошо впечатление на работодателя и колегите от това да си взимате дълга обедна почивка или често да излизате за по цигара.
- Бъдете точни и спазвайте работното време – никой не харесва дезертъорите дори ако си вършите работата по всички всички правила и отмятате задачите за деня. На очи лесно се набиват тези, които не спазват работното си време. Съобразявайте се с колегите и се учете от техните работни навици.
- Говорете по-тихо – старайте се да не се натрапвате на хората около вас с разговорите си по телефона или да давате гласност на мислите си. Опитайте се, когато водите разговор с колега по личен или служебен въпрос да не пречите на работа на околните.
- Бъдете подредени – старайте се да подреждате нещата на бюрото си. По-важно е обаче какво е поведението в общите помещения – никой не е длъжен да мие чашата ви от сутрешното кафе, нито да изхвърля бутилката от минерална вода, която сте оставили.
- Оставете проблемите вкъщи – всеки човек се бори с чувствата и емоциите си дори на работа. Ако имате деца, не им разрешавайте да ви звънят през 5 минути на служебния телефон. Същото важи за приятелите и за другите членове на семейството. Старайте се също така да не си уреждате часове при лекаря или зъболекаря, докато сте на работа.
- Мислете преди да говорите – ако имате недоразумения с мениджъра или с друг колега, не споделяйте с трети страни. Нищо не се разнася по-бързо от слуховете.
- Контролирайте емоциите си – по-младите служители изпитват значителни трудности в това отношение. Опитайте се да не реагирате емоционално на нещата, които се случват около вас. Офисът не е мястото, където можете да изпускате нервите си.
- Спазвайте политиката на компанията относно личните съобщения, имейли, фейсбук и скайп - не е желателно да получавате персонални съобщения на служебната си поща.
Водещи
-
В ГДБОП разследват първа измама, свързана с превалутирането заради еврото
Жена е измамена в онлайн платформа
22.08 | 18:00
-
Фестивал в София по случай Деня на независимостта на Украйна
Интеграционно-образователния център "Украински Вулик" и Столичната община канят гражданите в...
22.08 | 17:45
-
Проучване: Британците обсъждат времето по 56,6 часа на година
Резултатите от допитването подчертават неизменното увлечение на нацията по климата на фона на...
22.08 | 17:29
-
Шофьорът на АТВ-то, помлял петима в Слънчака, остава в ареста за постоянно
Ако бъде признат за виновен по най-тежкото обвинение, Наказателният кодекс предвижда от 15 до...
22.08 | 17:15
Най-четени
-
Още м.г. въжето на парашута, който се скъса, е било разнищено?
При инцидента с парасейлинг загина 8-годишно момченце, падайки от височина 40-50 м в морето
22.08 | 10:00
-
Отиде си Васил Кожухаров, гласът от култови филми и дублажи
Тъжната новина съобщи във Фейсбук актрисата Милена Живкова
22.08 | 14:40
-
Протести в София и Бургас заради Никола, който помете с АТВ петима души в Слънчев бряг
Как да обясним на другото дете на дъщеря ми, че майка му никога няма да се върне. Кой ще го...
22.08 | 11:00