Какво се случва при сътрудничеството на музиката и марките? 12.10 | 09:32
Сделките между музиканти и брандове не е задължително да са печеливши и за двете страни

Музиката и музикалните изпълнители често присъстват в рекламите на различни марки и продукти. Именно тази тема и как сделките между брандовете и изпълнителите могат да бъдат успешни коментираха експерти в рамките на тазгодишната конференция към музикалния фестивал SeeMe.
Освен добре познатите варианти, като прилагането на песни в реклами и използването на големи звезди като посланици на марката, съществуват и доста други интересни възможности за обвързване на бранда с музиката, твърди Кели Анастасопулу, която отговаря за дигиталното бизнес развитие на Югоизточна Европа към Sony.
Сред тях е спонсорирането на турнета, което в момента се трансформира по-скоро в спонсориране на тайни концерти или частни събития, радващи се на особена популярност навсякъде по света.
Продуктовото позициониране също е опция за марките, но като най-успешен вариант са се утвърдили т.нар. "кампании 360", в рамките на които се правят концерти, реклами и изненади за феновете.
Според Кели Анастасопулу сделките между брандовете и звездите са печеливши както за тези две страни, така и за звукозаписните компании и за феновете.
От друга страна, Гоги Гупта, който се занимава с дигиталния маркетинг на Адел, Лейди Гага и Бионсе, твърди, че работата с най-големите звезди потвърждава това, но договорите с непознати групи носят големи рискове за компаниите. Това е така, защото бандите печелят много повече, отколкото самата марка.
За неизвестните групи сделките с големи фирмени имена често са нож с две остриета, защото, ако един диск музика се предлага заедно със сандвич, се поражда въпросът каква стойност има самият музикален продукт и дали има шанс да се продаде на един по-късен етап, обясни Джейкъб Билабел, който преди е работил за Universal Music, а днес се занимава с Green Music Initiative.
Според него брандовете искат бързо възвръщане на инвестициите си и не са склонни сами да откриват интересни групи и певци и да ги правят известни.
Водещи
-
Костадинов: Възможно е да се стигне до замразяване на пенсиите и заплатите, както и до скок на данъците
„Няма такива лицемери като ПП-ДБ", смята той
22.10 | 21:00
-
"Топлофикация София" изтегля с месец ремонта за три блока в кв. "Дружба 2"
С промяната се цели ремонтът да приключи своевременно - преди началото на отоплителния сезон
22.10 | 20:45
-
Как да се предпазим от зли очи?
22.10 | 20:30
-
На нови четири отсечки ще се мери средна скорост
22.10 | 20:15
Най-четени
-
Терзиев: Още 30 декара от парка на Военната академия ще бъдат отворени за гражданите
Кметът на София благодари на генерал-майор Стойко Прокопиев и екипа на академията за...
22.10 | 11:00
-
Трагедията в Люляково: След тройното убийство обвиняемият е бил в покрайнините на селото
Обвинението няма да остане само за умишлено убийство, ще бъде допълнено, посочи окръжният...
22.10 | 12:45
-
Денков: Управлението е нестабилно, всеки опит за промяна може да доведе до срутване
На въпрос какво мисли за ротационното председателство на Народното събрание, Денков отговори:...
22.10 | 09:59
-
Софийският градски съд ще гледа делото за убийството на Пейо Пеев
Обвинени са неговата съпруга Габриела Славова и майка ѝ - бившата дипломатка Красимира...
22.10 | 11:59