Слабата страна на Адел 19.05 | 19:14
Продажбите на певицата невинаги са толкова розови
Корицата на британското издание на списание Vogue, украсена от лика на Адел, е най-зле продаваният брой на списанието, твърди неговият главен редактор.
Носителката на Грами се появи на корицата през октомври 2011 г., но броят не успя да пожъне такъв успех, като албума "21”, съобщава DigitalSpy.co.uk.
"Музикалните звезди не се продават добре като цяло”, заяви Александра Шулман от Vogue. "Адел е най-популярната жена в света, но един от най-зле продаваните ни броеве е с нея”
Нашата най-успешна корица на списанието е била на броя на хилядолетието, на който не е имала никаква звезда. Всъщност тя представлявала нещо като огледало, в което хората виждат своето отражение.
Шулман разкри, че би искала херцогинята на Кеймбридж Кейт Мидълтън да се появи на корицата на Vogue.
Наскоро Адел пък отказа поканата да бъде хедлайнер на фестивала Гластънбъри през 2013 г., защото се страхува от големи тълпи.
Водещи
-
Райчев: ПП-ДБ не разбира положението си - да трябва да избере между Путин и Пеевски
Ако Бойко Борисов съюзи ГЕРБ с Делян Пеевски, партията ще загине, заяви социологът
04.12 | 21:00
-
Застреляха директора на застрахователен гигант в САЩ
Показното убийство е извършено в центъра на Манхатън
04.12 | 20:30
Най-четени
-
Страшен скандал избухна в парламента
ПП имат много тежък проблем. Не можете да излезете с обща позиция по отношение на собствената...
04.12 | 12:59
-
Кабинетът обсъжда по 100 лева коледна добавка за пенсионерите
"Няма да има повишаване на основните данъчни ставки. Предвижда се увеличение на доходите,...
04.12 | 11:45
-
Двама донори от Варна спасиха живота на четирима души
До операциите се стигна след донорски ситуации във варненската болница „Света Марина“
04.12 | 16:28