Слабата страна на Адел 19.05 | 19:14
Продажбите на певицата невинаги са толкова розови

Корицата на британското издание на списание Vogue, украсена от лика на Адел, е най-зле продаваният брой на списанието, твърди неговият главен редактор.
Носителката на Грами се появи на корицата през октомври 2011 г., но броят не успя да пожъне такъв успех, като албума "21”, съобщава DigitalSpy.co.uk.
"Музикалните звезди не се продават добре като цяло”, заяви Александра Шулман от Vogue. "Адел е най-популярната жена в света, но един от най-зле продаваните ни броеве е с нея”
Нашата най-успешна корица на списанието е била на броя на хилядолетието, на който не е имала никаква звезда. Всъщност тя представлявала нещо като огледало, в което хората виждат своето отражение.
Шулман разкри, че би искала херцогинята на Кеймбридж Кейт Мидълтън да се появи на корицата на Vogue.
Наскоро Адел пък отказа поканата да бъде хедлайнер на фестивала Гластънбъри през 2013 г., защото се страхува от големи тълпи.
Водещи
-
Антон Кутев: Пеевски и Борисов имат интерес да бутнат правителството
Българите предполагат, че всички са корумпирани, но когато флагманът на антикорупцията е...
28.06 | 18:00
-
Киселова за вота на недоверие на „Възраждане“: Опит за злоупотреба с процедурата
Те самите не вярват в аргументите, които са извели в искането си, смята председателят на НС
28.06 | 17:20
-
Два инцидента с леки самолети тази сутрин
28.06 | 16:59
Най-четени
-
Протестиращи правят от днес палатков лагер "Град на лева"
Той ще бъде изграден в Триъгълника на властта
28.06 | 13:20
-
"Възраждане" с пореден протест срещу еврото
Вчера партията внесе в НС предложение за вот на недоверие към правителството
28.06 | 09:45
-
Вигенин за ПП: Парадоксално е, че се заканиха да внесат вот на недоверие за корупцията
Според него оставката на Кирил Петков е шанс за "Продължаваме промяната"
28.06 | 13:00
-
Мара Отварачката призна: Пак се омъжвам!
28.06 | 12:40