Слабата страна на Адел 19.05 | 19:14

Продажбите на певицата невинаги са толкова розови

От Елена Кирилова

Корицата на британското издание на списание Vogue, украсена от лика на Адел, е най-зле продаваният брой на списанието, твърди неговият главен редактор.

Носителката на Грами се появи на корицата през октомври 2011 г., но броят не успя да пожъне такъв успех, като албума "21”, съобщава DigitalSpy.co.uk.

"Музикалните звезди не се продават добре като цяло”, заяви Александра Шулман от Vogue. "Адел е най-популярната жена в света, но един от най-зле продаваните ни броеве е с нея”

Нашата най-успешна корица на списанието е била на броя на хилядолетието, на който не е имала никаква звезда. Всъщност тя представлявала нещо като огледало, в което хората виждат своето отражение.

Шулман разкри, че би искала херцогинята на Кеймбридж Кейт Мидълтън да се появи на корицата на Vogue.

Наскоро Адел пък отказа поканата да бъде хедлайнер на фестивала Гластънбъри през 2013 г., защото се страхува от големи тълпи.

Водещи

Най-четени