Toyota с крайно провокативна рекламна кампания 23.09 | 14:06
Toyota Auris все още няма конкретна премиерна дата за европейския пазар
Новата реклама на Toyota за японския пазар има голяма вероятност да втрещи японците, живеещи по кодекса на самурая.
За да рекламира своята Toyota Auris, японският гигант използва асексуалния Слав Страшенко.
Не е ясно дали целта на японците е просто да бъдат екстравагантни или намекват за типа публика, към която е насочен рекламираният модел.
Слоганът на кампанията е "не е просто модерна, не е за всеки, не е случайна, не е и властта, тя е Auris".
Автомобилът дебютира на тазгодишното автомобилно шоу в Париж, но Auris няма да се предлага на европейския пазар в следващите няколко месеца.
В този ред на мисли, рекламната кампания за Европа по всяка вероятност ще бъде коренно различна.
Auris бе представен от японския концерн като заместник на Toyota Corolla. Моделът в момента се продава на японския пазар.
Доста крайните реклами, сега:
--- ---
Водещи
-
Ядреното гориво от САЩ пристига в АЕЦ "Козлодуй"
То е доставено от "Уестингхаус" и е предназначено за 5-ти блок на централата
20.04 | 11:01
Най-четени
-
11 пострадали в катастрофа в Турция с автобус с бг регистрация
Двама от пострадалите са в тежко състояние
20.04 | 08:51
-
Жълт код за обилни валежи и силен вятър в 7 области
Ветровете ще се усилят в следобедните часове от североизток, по-късно север, вечерта от...
20.04 | 09:15
-
Натоварено движение през "Петрохан"
Препоръчва се преминаващите през прохода да шофират внимателно.
20.04 | 09:45
-
Има двама българи сред пътувалите в катастрофиралия автобус в Турция
Това съобщи Генералният консул на България в Одрин Борислав Димитров
20.04 | 10:00