Toyota с крайно провокативна рекламна кампания 23.09 | 14:06
Toyota Auris все още няма конкретна премиерна дата за европейския пазар

Новата реклама на Toyota за японския пазар има голяма вероятност да втрещи японците, живеещи по кодекса на самурая.
За да рекламира своята Toyota Auris, японският гигант използва асексуалния Слав Страшенко.
Не е ясно дали целта на японците е просто да бъдат екстравагантни или намекват за типа публика, към която е насочен рекламираният модел.
Слоганът на кампанията е "не е просто модерна, не е за всеки, не е случайна, не е и властта, тя е Auris".
Автомобилът дебютира на тазгодишното автомобилно шоу в Париж, но Auris няма да се предлага на европейския пазар в следващите няколко месеца.
В този ред на мисли, рекламната кампания за Европа по всяка вероятност ще бъде коренно различна.
Auris бе представен от японския концерн като заместник на Toyota Corolla. Моделът в момента се продава на японския пазар.
Доста крайните реклами, сега:
--- ---
Водещи
-
Мистерия: Учени в спор дали новооткрит обект е комета или извънземен кораб
В края на октомври се очаква да се доближи на 200 милиона километра от Земята
12.08 | 21:00
-
Задочен скандал между ГЕРБ и ПП за закупена противопожарна техника
Искрите тръгнаха след пост във Facebook на депутата Христо Гаджев
12.08 | 20:40
Най-четени
-
Ръст на случаите на COVID-19 у нас през последните дни
Според експертите обаче реалният брой на заразените е по-голям и затова съветват да се правят...
12.08 | 10:59
-
Духовник за параклиса на Седемте рилски езера: Екоактивистите просто си правят пиар, искат някой да ги забележи
На Седемте рилски езера предстои строеж на параклис, посветен на Св. Иван Рилски.
12.08 | 10:45
-
Перничанин опита да заколи куче, но само го рани във врата
26-годишният мъж е задържан, а на животинката предстои операция
12.08 | 13:10
-
Омбудсманът: Лошото досие в ЦКР да отпада при съдебна нищожност на кредита
Това предложи Велислава Делчева на БНБ
12.08 | 14:30