Toyota с крайно провокативна рекламна кампания 23.09 | 14:06
Toyota Auris все още няма конкретна премиерна дата за европейския пазар

Новата реклама на Toyota за японския пазар има голяма вероятност да втрещи японците, живеещи по кодекса на самурая.
За да рекламира своята Toyota Auris, японският гигант използва асексуалния Слав Страшенко.
Не е ясно дали целта на японците е просто да бъдат екстравагантни или намекват за типа публика, към която е насочен рекламираният модел.
Слоганът на кампанията е "не е просто модерна, не е за всеки, не е случайна, не е и властта, тя е Auris".
Автомобилът дебютира на тазгодишното автомобилно шоу в Париж, но Auris няма да се предлага на европейския пазар в следващите няколко месеца.
В този ред на мисли, рекламната кампания за Европа по всяка вероятност ще бъде коренно различна.
Auris бе представен от японския концерн като заместник на Toyota Corolla. Моделът в момента се продава на японския пазар.
Доста крайните реклами, сега:
--- ---
Водещи
-
Издирваният Васил Михайлов: Ще се предам в най-скоро време
Той не уточни кога възнамерява да го направи.
23.06 | 18:00
-
С капан за мечки ще ловят пантерата в Шумен, при нужда ще бъде отстреляна
Към екипа се присъединява и специалист по лова
23.06 | 17:20
-
Времето полудява! Жълт код в 22 области
В районите с жълт код се очакват максимални температури до 35-37 градуса. За Рило-Родопската...
23.06 | 16:59
Най-четени
-
Проучване: Младите хора у нас не искат под 3 200 лв. стартова заплата
Личен живот, семейство и щастие
23.06 | 12:30
-
Властите в Шумен: Малки са шансовете хищникът да бъде заловен жив
"99% става въпрос за леопард - едно от най-опасните животни в Африка, когато бъде преследван....
23.06 | 11:15
-
Путин: Където стъпи кракът на руски войник, там е наше
Руската работа в иранската АЕЦ ще продължи
23.06 | 11:59
-
5000 лева на месец за готвач на морето и до 15 000 за сервитьор за целия сезон
“Най-най ниските позиции 1000 лева е за чуждестранните работници или малко повече. То е в...
23.06 | 15:00