Рекламните провали, които изумяват с тъпотията си 23.08 | 08:25
Слоганът на Pepsi "Come alive! (you're in the Pepsi generation)" в Китай бил преведен като "Pepsi ще възкреси мъртвите ви предци"
![Рекламните провали, които изумяват с тъпотията си](http://inews.bg/pictures/1019049_1004.jpg)
Боравенето с рекламните послания е трудна работа. Защото послание, което работи в една държава, може да се окаже абсолютно неприемливо в друга и да провали цялата рекламна кампания на един продукт.
Но затова са гафовете.
Като например - през 1964 г. слоганът на Pepsi "Come alive! (you're in the Pepsi generation)" в Китай бил преведен като "Pepsi ще възкреси мъртвите ви предци".
Вижте останалите изцепки в клипчето на Div.bg.
Водещи
-
Д-р Ненков направи диагноза на НС: Остра кретеноидна дегенерация!
70% от нас не отидоха да гласуват, така че ще гледаме това представление, докато ние го...
22.06 | 18:00
-
Четири селища са евакуирани на гръцкия остров Андрос заради пожар
С огъня се борят 20 пожарникари, 15 доброволци, 2 хеликоптера и 2 самолета
22.06 | 17:40
-
Охранители пребиха пациент в болница "Св. Георги" в Пловдив
Чужденецът от Острова е издъхнал при неизяснени обстоятелства
22.06 | 17:00
Най-четени
-
Отиде си звезда от "Хавай 5.0"
Актьорът Тейлър Уили, изиграл Камекона, почина на 56-годишна възраст
22.06 | 10:20
-
Звезди поведоха Шествието за семейството в София (СНИМКИ)
Сред тях са Кубрат Пулв, Иван Динев - Устата и Дес Добрева
22.06 | 14:30
-
БПЦ за "София Прайд": Грехът не бива да бъде налаган като норма и ценност в обществото
БПЦ за "София Прайд": Грехът не бива да бъде налаган като норма и ценност в обществото
22.06 | 10:00