Сексуалните послания карат мъжете да купуват на момента 29.07 | 12:44

Сексът в рекламите влияе пряко на времето за покупка

От Елена Кирилова

Разглеждането на каталозите на Victoria’s Secret оказва неоспорим ефект върху мъжете, но изглежда, че "сексуалните намеци” в каталозите действително влияят върху мъжете по отношение на времето.

Тези, които разглеждат каталозите, не просто искат да купят нещо от тях, но искат да го направят веднага.

Това показва ново американско изследване, според което, мъжете, които разглеждат секси изображения, са по-нетърпеливи и искат да получат възнаграждението от покупката си веднага.

Докато снимките на животни са свързани по-скоро с контрола, то тези, които имат сексуално съдържание, действат по такъв начин на мъжете, че те са готови да похарчат по-голяма сума пари, стига моментално да могат да се насладят на ефекта от покупката.

Тримесечните ваучери пък често са оценявани от мъжете като "прекалено дълго време” за получаване на продукта.

Според Гал Зауберман от Университета в Южна Калифорния сексуалните знаци влияят не само на решението дали да се прави секс, но и на неща като харченето на пари.

Подобни сигнали предизвикват у мъжа нетърпение и промяна в усещането за стойност на непосредствените награди. Експертите смятат, че се променя и начина на възприятие на забавените възнаграждения.

Водещи

Най-четени