Националите по футбол показаха новата екипировка преди съдбовните мачове 02.09 | 14:00
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите
Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век, похвалиха се от БФС.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.
Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma. В ролята на модели на фланелките влязоха двама пловдивчани - капитанът на Локомотив (Пловдив) и Футболист №1 на България за 2019 година Димитър Илиев, както и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.
Водещи
-
КРС: Няма да бъде отнет лицензът на мобилните оператори
Вчера Мария Филипова, председател на КЗП, поиска най-тежката мярка за тях заради вдигането на...
21.01 | 21:00
-
Мецола пред Росен Желязков: България е много близо до присъединяването към еврозоната
Премиерът: До месец ще сме готови с проектобюджет и управленска програма
21.01 | 20:45
-
66 са жертвите, а 51 - ранените, при пожар в хотел в турски ски курорт
Някои от жертвите са загинали, след като скочили през прозорци на горящата сграда, съобщава "
21.01 | 20:30
-
Гроздан Караджов за жп инцидентите: Уволнения ще има при първо нарушение
Става въпрос за правилата за безопасност на движението, уточни министърът на транспорта
21.01 | 20:15
Най-четени
-
Йотова очаква кабинетът "Желязков" да приключи с кризата
Вицепрезидентът подчерта, че нейната теза винаги е била за силен политически кабинет, а не...
21.01 | 14:45
-
Защо жените изневеряват? Ново проучване разкрива сложните им мотиви
Жените в проучването като цяло оценявали партньорите си като физически по-привлекателни, но...
21.01 | 11:15