Facebook разреши рекламата на хазарт и алкохол 18.05 | 18:59
Заради глобалния си характер социалната мрежа няма да носи отговорност
Ръководството на Facebook отмени действащите досега ограничения за поместване на реклама на алкохол, тютюневи изделия и хазартни игри, става ясно от съобщение в Inside Facebook, цитирано от световните агенции.
Либерализирането на правилата се отнася и за млечни продукти, бензин, рецептурни лекарства и оръжие.
Също така отпада и възрастовото ограничение за предлагане на реклама на различни групи потребители. Тя ще може да се разглежда и от непълнолетни притежатели на профил.
В съобщението си управата на социалната мрежа изрично подчертава, че няма да носи отговорност за рекламното съдържание поради глобалния си характер.
В съобщението се подчертава, че отговорност управата на Facebook няма да носи и в зависимост спрямо местното законодателство на една или друга страна – например ако реклама за хазартни игри получават граждани от Индия, Белгия, Швеция, където хазартът е забранен.
Рекламата и отговорността за нея ще бъдат за сметка на рекламодателите, които ще трябват да се съобразяват със законодателството и предвидените в него забрани във всяка отделна страна, както и ползвателите на социалната мрежа, посочват от Facebook.
Водещи
-
Доц. Мангъров: 2/3 от пациентите в болниците са с грип А или грип Б
"Малко е късно за ваксина", посочи той
18.01 | 12:40
-
Икономист: Еврозоната остава мираж поне още 2 години
Поскъпването в магаизните е осезаемо, каза Стоян Панчев
18.01 | 12:20
-
Българските ВВС имат двама нови летци на МиГ-29
18.01 | 12:00
-
ТikTok спира работа на територията на САЩ в неделя
18.01 | 11:40
Най-четени
-
Влиза в сила нова организация за достъп до Витоша
Столичната община пуска допълнителни автобуси на градския транспорт
18.01 | 10:20
-
Търсенето на Ники от Конаре продължава, дирят го и в чужбина
Момчето със Синдром на Даун е в неизвестност от 17-и декември миналата година
18.01 | 09:45