IBM отново е най-големият производител на социален софтуер 20.06 | 14:40

Пазарът на социалните платформи, използвани с търговска цел, ще достигне стойност от 4,5 млрд. долара до 2016г.

От Георги Георгиев

За трета поредна година щатската компания IBM оглави класацията на производителите на социален софтуер. Това сочи ежегодното проучване, изготвено от IDC за състоянието на пазара на социалните платформи.

Според анализа на IDC за приходите през 2011 г. IBM се е разраснал значително, в сравнение с конкурентите си и с двойно по-бързи темпове от общия растеж на пазара, който възлиза на 40% през миналата година.

Чрез социалния си софтуер и бизнес услуги, IBM комбинирайки пълния капацитет от възможности на социалните мрежи с анализи. По този начин компаниите имат възможност да обхванат само необходимата за тях информация и да следят директно комуникацията служител – потребител.

Платформата на IBM за социални мрежи, IBM Connections, осигурява връзка само с един клик и дава възможност за изграждане на социални общности вътре и извън организацията. Услугата e достъпна както след заявка на място, така и в облачна среда.

Към днешна дата повече от 35% от 100-те компании в класацията "Fortune 100” използват софтуера на IBM, включително 8 от топ 10 доставчици и банки, сочат данните на IDC.

Анализаторите прогнозират, че пазарът на социалните платформи, използвани с търговска цел, ще достигне стойност от 4,5 млрд. долара до 2016 година и ще се разрасне с 43% през следващите 4 години.

Водещи