Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – сериозен кандидат за софтуер на годината? (ВИДЕО) 23.09 | 20:39

Истинско забавление от ново поколение, в което всичко (което е офлайн) работи като швейцарски часовник

От Ивайло Коралски

Близък мой приятел преди време ми сподели, че Хидео Коджима – режисьорът, дизайнерът и сценаристът на Metal Gear Solid серията – е трудна, дори неприятна личност в реалния живот (въпросният приятел е по-навътре в серията от 99.9% от населението на планетата). 

Бих допълнил и гениална, в който и да е живот. Провокативният японец притежава ексцентричност, пред която тази на Евгени Минчев е като на пълзящ охлюв, но в същото време е в топ 3 на най-добрите гейм дизайнери в тази индустрия. Тук трябва да допълня – в продължение на почти 30 години.

Коджима е творец, който, независимо от периода, в който създава, винаги е успявал да бъде релевантен на случващото се в световен мащаб. Да засяга наболели теми и проблеми, които тормозят планетата и човечеството в частност. Успява да създаде запомнящи се персонажи и сюжетни линии от елементи, които удобно е взел назаем от любимите си филми и книги. Нещо повече, винаги прави играещия (гледащия?) съпричастен, независимо дали в крайна сметка въпросният ще хареса или не MGS продуктите му.

Водещи

Най-четени