MySpace с нова версия 28.10 | 15:59
Основният фокус на сайта вече ще са музиката и забавленията
Социалната мрежа MySpace пусна нова версия на сайта си, фокусирана върху музиката и забавленията. По този начин компанията се опитва да си върне част от загубения дял на пазара, в чието създаване тя самата е участвала активно.
Сайтът вече няма да се опитва да се конкурира с популярния Facebook и ще се позиционира като допълнителна услуга, насочена към младите потребители до 35-годишна възраст. Това обяснява пред Ройтерс Майк Джоунс, главен изпълнителен директор на притежаваната от News Corp. компания.
Идеята е младежите да приемат MySpace като място, от което могат да се осведомяват за последните новости в музикалния бизнес, интересни песни и видеоклипове.
News Corp придоби социалната мрежа през 2005 г. срещу сумата от 580 млн. долара в момент, когато сайтът беше на върха на своята популярност. Сега MySpace има между 125 млн. и 130 млн. активни потребители месечно, докато при Facebook числото е над 500 млн.
В последно време на няколко пъти се появяваха информации, че News Corp обмисля продажбата на сайта, но тези слухове бяха опровергавани.
Водещи
-
Кузман Илиев: Случващото се с „Лукойл“ е погребението на българската демокрация
С това решение, взето за 26 секунди, управляващите се изплюха в лицето на демократичния човек...
11.11 | 21:00
-
Президентът наложи вето на промени в Закона за отбраната
Държавният глава казва в мотивите си, че те могат да задълбочат проблема с недостига на...
11.11 | 20:30
-
Москва ще проведе тестове на ядрено оръжие, ако и другите ядрени сили го направят
Това заяви руският външен министър Сергей Лавров
11.11 | 20:15
Най-четени
-
Авария спря осветлението и в двете тръби на тунел "Големо Бучино"
Подмяна на осветителните тела беше извършена миналата година
11.11 | 13:10