Бъдещето на MySpace дойде на дневен ред в News Corp. 16.03 | 17:42

Водят се преговори с потенциални купувачи

От Нели Минчева

Американската компания News Corp. започна планирания процес по взимане на решение за бъдещето на MySpace. Това е съобщил Джонатан Милър, ръководител на подразделението на групата за дигитални медии, цитиран от Блумбърг.

"Опитваме се стратегически да разберем какво да правим с MySpace”, е казал Милър по време на конференция в Абу Даби.

News Corp., която през 2005 г. плати за придобиването на MySpace 580 млн. долара, може в крайна сметка да продаде базираната в Калифорния компания за сума между 50 млн. до 200 млн. долара. Такова е мнението на представители на социалната мрежа MocoSpace, която е потенциален купувач.

В края на миналата седмица от MocoSpace обявиха, че News Corp. се е съгласила на разговори за евентуална продажба.

Компанията на Рупърт Мърдок обмисля различни възможности за MySpace, след като сайтът беше задминат по посещаемост и регистрирани потребители от Facebook. През януари групата обяви, че ще съкрати около 500 работни места в MySpace, или близо половината от работещите там.

Водещи

Най-четени