News Corp готова да продаде MySpace 30.11 | 10:32

Социалната мрежа се превърна в сайт за забавления

От Нели Минчева

News Corp е отворена за преговори по продажбата на MySpace, след като компанията трансформира социалната мрежа в сайт за забавления. Това става ясно от думите на главния изпълнителен директор на групата Чейз Кери, цитиран от Ройтерс.

Преобразуването на MySpace, която все още се посещава от около 60 млн. души на месец (по данни на comScore за октомври), може да направи продажбата по-лесна, смятат от News Corp.

Друг възможен вариант за бъдещето на сайта е сключването на партньорство, което би помогнало на MySpace да се конкурира по-успешно със сайтове като Facebook и Twitter.

От известно време в средите на интернет бизнеса се носят слухове, че News Corp търси купувач или партньор в лицето на Yahoo или AOL.

News Corp придоби MySpace през 2005 г. за 580 млн. долара в наддаване, в което участваше и Viacom. През 2006 г. беше сключен тригодишен договор с Google за реклама в сайта, като стойността на контракта беше 900 млн. долара. Оттогава обаче много от потребителите предпочетоха други социални мрежи и масово мигрираха най-вече към Facebook.

Водещи

Най-четени