Samsung променя стратегията в борбата си срещу Apple 21.08 | 15:33

Предлага (почти) безплатно ползване на свои смартфони за определен период от време

От Ивайло Коралски

Всеизвестен факт, е, че Samsung никога не се е страхувал да се подиграва на Apple чрез своите реклами.

В името на маркетинга обаче, корейският гигант залага на нова програма, която цели да привлече iPhone потребителите. Въпросната носи името Ultimate Test Drive, а идейната ѝ характеристика се състои в това потребители на iPhone да получат възможност срещу един долар да ползват пресните Galaxy Note 5 и Galaxy S6 Edge+ за период от 30 дни. Програмата ще стартира за момента единствено на териториите на САЩ.

Samsung допълва, че отдадените устройства ще включват планове за съвместимост с всеки щатски мобилен оператор. А още, че в зависимост от състоянието на смартфона при връщането му след един месец, потребителите могат да заплатят допълнителни 100 долара. 

"Искаме да дадем на хората шанс да изпробват убийствените последни устройства на Samsung, без никакви облигации в рамките на програмата Ultimate Test Drive", споделя вицепрезидентът на маркетинговия отдел на Samsung Елизабет Соломон.

Ultimate Test Drive ще бъде валидна до 31 декември.

Водещи

Най-четени