Xperia Z се харчи като топъл хляб 17.04 | 12:57

Силно начало за новия смартфон на японския гигант

От Ивайло Коралски

Само за 40 дни гигантът Sony е успял да продаде 4,6 милиона бройки от смартфона Xperia Z, разкриват анализатори, цитирани от GSMArena.

Флагманът на Sony спечели одобрението на масовата публика и критиката с убийствен дизайн, 1080p дисплей, в съчетание с прахо и водоустойчиво тяло.

Телефонът беше анонсиран на последния CES и пуснат в продажба в края на февруари.

Ранната премиера на Xperia Z на практика даде значителна преднина на Sony при смартфоните от висок клас. HTC забави своя HTC One, а високият клас телефони на Samsung и LG излизат в края на този месец.

Разбира се, по всяка вероятност Samsung Galaxy S4 бързо ще изпревари по продажби Xperia Z, най-вече заради традициите и успеха, който имаше Galaxy S3.

Повече за Xperia Z, тук.

Водещи

Най-четени