Yahoo! и Samsung ще завладяват Европа с интернет телевизори 03.11 | 09:27

Концепцията на двете компании е да предложат на потребителите достъп до най-популярните сайтове

От Нели Минчева

Залагайки на желанието на потребителите да сърфират в интернет, излегнали се на дивана пред телевизора, Yahoo! и Samsung обявиха, че започват да продават телевизор с връзка до глобалната мрежа в още 26 страни в Европа.

Така броят на държавите, в които ще може да се намерят този тип телевизори, разработка на двете компании, става 39, съобщава АФП. Групите обаче не уточняват кои са въпросните страни.

За първи път телевизорите бяха пуснати на пазара през 2009 г. Те са конкурент на инициативата „Google TV”, основаваща се на телевизионни приемници, произведени от Sony и Logitech.

„Не вярваме, че хората искат цялостна интернет навигация в телевизорите си“, коментира маркетинговият директор на Connect TV в Yahoo! Ръс Шафер. „Става дума за сравнение между най-доброто в интернет и целия интернет – по този начин потребителите „консумират“ и телевизията“, допълва той.

По думите му така или иначе тези, които имат кабелна телевизия, гледат не повече от петнайсетина канала, дори и абонаментът им да им дава достъп до над 100. По тази логика от Yahoo! смятат, че потребителите ще останат верни на любимите си сайтове и пред телевизора – по-скоро ще влизат във Facebook, YouTube и Twitter, отколкото да разглеждат хиляди други интернет страници.

Водещи