Дигитално срещу реално (ВИДЕО) 08.04 | 15:01

Или няколко думи за все по-изтъняващата граница между графичните и реални изображения

От Ивайло Коралски

Само преди 30 години по екраните на милиони конзоли и компютри подскачаха пикселизирани 2D персонажи, начело с Марио.

И вероятно през 1985 година не са били много хората, които са предполагали, че 30 години по-късно графичните изображения, рендвани в реално време могат да изглеждат толкова убедително. И в 3D.

Толкова, че едно неподготвено око да не може да разпознае кои кадри са реални и кои дигитални.

В случая говорим за автомобилната симулация Project Cars, финансирана чрез Kickstarter, която ще дебютира по-късно през годината за PlayStation 4, PC и Xbox One.

В приложеното видео можете да станете свидетели на техническия прогрес, довел до момента, в който границата между реални и дигитални изображения е почти незабележима.

Истината е, че в някои определени моменти е почти невъзможно да се определи коя визия е от дигиталната симулация и коя снимана с камера.

Кадрите във видеото са от една и съща писта и автомобил - McLaren P1.

А сега си представете за какви графични изображения можем да говорим след още 30 години?

Видеото, следва:

Водещи

Най-четени