Кои взеха наградите на Webit? 15.06 | 12:25

Онлайн проекти и кампании в различни сфери бяха отличени по време на събитието тази година

От Георги Георгиев

Снощи (14 юни), в рамките на Webit Bulgaria Digital Summit, за втори път бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг. iNews бе медиен партньор на събитието.

Журито разпредели номинациите в девет категории, като отличи с престижната награда следните проекти и кампании:

- Категория "Бързооборотни стоки" - фен страницата на Milka България, създадена от Ilyan.com за Kraft Foods Bulgaria;

- Категория "Най-добро ползване на социални медии" - проектът Keep Walking, създаден от Арчър Айдиъс за Авенди;

- Категория "Медия" - сайтът Woman.bg;

- Категория "Ритейл" - проектът "Пожелай си подарък", създаден от Sociable за Мол Варна;

- Категория "Най-добро ползване на уеб" - проектът Верея 0.1, създаден от Optimum Media за Обединена Млечна Компания;

- Категория "Най-добро ползване на афилиейт маркетинг" - сайтът Grabo.bg;

- Категория "Най-добро технологично решение" - мобилното банкиране на "Уникредит Булбанк";

- Категория "Онлайн банкиране" - проект Credit plan, създаден от Publicis Modem Cybermark; Ideas Lab, за BNP PARIBAS;

- Категория "Лични финанси" - проект Online.Generali.BG, "Дженерали България Холдинг";

Специалната награда на журито отиде при видеопортала Voyo.bg на bTV Media Group.

"Webit Awards са важна част от усилията ни за промотиране на онлайн индустрията и предприемачеството в България", заяви председателят на е-Академия и организатор на събитията Webit, Пламен Русев.

"Поздравявам всички победители и се надявам следващите номинации да бъдат още по-оспорвани", допълни той.

Водещи

Най-четени