Мощна атака на Microsoft срещу Google 29.11 | 11:16
Don’t Get Scroogled е мотото на кампанията, която цели да уязви търсачката на Google преди празниците
Притежаваната от Microsoft търсачка Bing поде мощна медийна атака към основния си конкурент – търсачката на Google. Антирекламната кампания се провежда под мотото: Don’t Get Scroogled – игра на думи, комбинация между добилия популярност термин за търсене "Googled” и "Screwed”.
От Bing дори пуснаха и специално направения за целта уебсайт Scroogled. В него основното обвинение към Google е, че компанията използва нечестни пазарни практики, в които платените резултати на продукти и услуги излизат на по-предни позиции от неплатените при търсене.
Лайтмотивът на компанията несъмнено е свързан с решението на Google да изисква от търговците да плащат за по-предни позиции в резултатите, излизащи в услугата Google Shopping. По-рано и безплатните, и платените списъци с продукти излизаха в резултатите на Google Shopping, коментират от Mashable.
"Наистина, те (Google) казват, че резултатите ви при търсене се сортират по уместност, но истината е, че Google продават своите резултати при пазаруване", коментират от Bing и допълват, че по този начин ощетени остават потребителите, които не получават най-добрите предложения в мрежата. Решението разбира се, e да се премине към Bing при пазаруване в мрежата.
Това не е първият път, в който притежаваната от Microsoft търсачка атакува Google. През септември тази година компанията стартира в САЩ рекламната кампания Bing It On challenge в стил Pepsi срещу Coca Cola. В нея потребителите бяха насърчавани да сравняват резултатите, които двете търсачки показват при едно и също задание.
Водещи
-
Макрон се среща със Зеленски, Стармър и Мерц в Лондон
Там ще обсъдят ситуацията в Украйна и текущите мирни преговори с посредничеството на САЩ
06.12 | 18:32
-
Арман Бабикян: Възможни са разговори между Радев и Пеевски, които не виждаме
"За растежа на Пеевски е нужен брилянтен представител на изтока и лявото като Радев", смята...
06.12 | 17:40
-
Боршош: Планинският туризъм е с ниско ниво на достъпност
Министърът на туризма коментира, че 2026 година трябва да е преломна за българския планински...
06.12 | 17:20
-
Никола Цолов с първи подиум във Формула 2
06.12 | 16:59
Най-четени
-
Мирослав е големият победител в "Игри на волята"
Той получи и голямата награда от 100 000 лева
06.12 | 11:20
-
Любен Дилов-син: Политически е изгодно да подадем оставка, но държавата има нужда от бюджет
Новата финансова рамка ще се хареса, смята той
06.12 | 13:00
-
Свлачище блокира движението по пътя Асеновград - Смолян
В град Пловдив са наводнени кръстовища
06.12 | 12:40
-
Даниел Вълчев: Когато държавата агонизира, обществото се пробужда
"Държавата не е институции, сгради или символи, а редът, в който живеем", подчерта той
06.12 | 14:00