Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност
За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.
Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
Бедствия, инциденти, световни конфликти: Иде ретрограден Марс!
Месеците януари и февруари ще са много трудни и размирни както у нас, така и в световен...
02.12 | 21:00
-
Бъчварова: Има три непреодолими препятствия пред партиите
По думите ѝ независимо, че парламентът е „много раздробен“, възможностите за партньори на ГЕРБ...
02.12 | 20:45
-
Бащата на Емануела Горсова изчезнал с 360 бона от парите за лечението й
За това алармира актьорът Владислав Карамфилов, който години наред помага на семейството
02.12 | 20:15
Най-четени
-
Кунчев: Всяка година повишаваме броя на закупените противогрипни ваксини
По думите му 480 000 души са си поставили противогрипна ваксина.
02.12 | 09:13
-
133-тата годишнина от създаването на Военномедицинска академия
На тържественото събрание днес ще присъства също началникът на отбраната адмирал Емил...
02.12 | 09:15
-
Главчев: Това, което се случва в парламента вече не е смешно, служебното правителство ще продължи да работи докато трябва
Пред медиите той определи като „странно“ председателят на НС да бъде третиран като потенциален...
02.12 | 10:15
-
Наши изявени политически анализатори посочиха важната схема, свързана с напрежението в страната
Проблемът с главния прокурор е друг важен въпрос. Как ще се постигне съгласие в един разцепен...
02.12 | 12:45