Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност
За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.
Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
Череши на цена от 50 лева за килограм се продават вече у нас
Рекордната цена държи сергия на Четвъртък пазара в Пловдив.
26.04 | 17:59
-
През първите дни на първото десетдневие май месец се очаква да бъде необичайно по-хладен
Очакваните валежи през месец май ще са около нормата.
26.04 | 17:45
-
Метрото ще има две нови станции в квартал „Люлин“
Успоредно с изграждането на метрото ще бъде разширен и булевард „Царица Йоанна“ и ще бъдат...
26.04 | 17:30
-
Актуализират се таксите за в системата на предучилищното и училищното образование
Явяването повторно на матура ще струва 35 лева за всеки изпит
26.04 | 17:15
Най-четени
-
ЦИК отказа участието на партия „АТАКА“ на Волен Сидеров в изборите две в едно на 9 юни
Причината Комисията заличи регистрацията на партията е недостатъчен брой подписи за...
26.04 | 11:15
-
Днес ще е предимно слънчево
Максималните температури ще са между 16° и 21°, в София – около 16°.
26.04 | 09:15
-
Борисов: ГЕРБ е системна и принципна партия
„Равносметки се правят след изборите, рано е за такива“, допълни Борисов.
26.04 | 09:59