Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност

За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.
Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
Нов обрат по делото "Дебора"
Районният съд в Пловдив пусна на свобода обвиняемия Георги Георгиев срещу парична гаранация от...
15.07 | 16:45
-
Ще се наложи ли смяна на таксиметровите апарати в над 50 хиляди таксита в България след 8 август
В касовия бон цената трябва да бъде в двете валути
15.07 | 16:29
-
Румен Радев: Проблемът с правата на българите в РСМ не е двустранен
България не стопира РСМ
15.07 | 16:15
Най-четени
-
Николай Василев: Трябва да спрем да говорим, че има инфлация, такава няма
По негови думи инфлация ще има, но причината за това е бюджетната политика на правителствата...
15.07 | 13:45
-
Важна новина за сметките
"Топлофикация София“ започна изготвянето на oбщите фактури за топлинна енергия въз основа на...
15.07 | 11:45
-
Томислав Дончев: Приемането на еврото не е сред рисковете, които ни крие бъдещето
В събитието участва и икономическият анализатор Йонко Чуклев.
15.07 | 14:30
-
Общо 190 пожара са потушени през изминалото денонощие в страната
Втори инцидент в Монтана
15.07 | 10:59