Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност
За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.

Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
Облаци над Северна и Източна България, слънце в Южна и по планините
Максималните температури ще са между 6° и 11°, в София – около 9°
09.12 | 08:00
-
По-големи, по-силни и по-чести протести от януари, прогнозира Евгений Кънев
Този бюджет може да бъде приет силово, но въпросът е, че ще има много големи последици за...
08.12 | 21:00
-
Връчиха трофея на Никола Цолов за второто му място ъвъв Формула 3
Догодина "Българския лъв" ще бъде титуляр във Формула 2 и отново ще се състезава за отбора на...
08.12 | 20:45
-
Иван Таков: Кризата с боклука в София ще се задълбочава
Основната причина според общинския съветник е забавянето в процедурите по закупуването на...
08.12 | 20:30
Най-четени
-
Облаци над Северна и Източна България, слънце в Южна и по планините
Максималните температури ще са между 6° и 11°, в София – около 9°
09.12 | 08:00
-
Politico: ЕС иска България да поеме гаранция от 1,2 млрд. евро по заема за Украйна
Репарационният заем ще е обезпечен със замразените руски активи, а всяка държава-членка ще...
08.12 | 13:10
-
Желязков: Оттегленият бюджет беше възможен за мнозинството, настоящият - приемлив за социалните партньори
Имаме своята вина, защото търсихме подкрепата на мнозинството, а не на синдикатите и...
08.12 | 13:20