Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност
За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.

Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
ПП отвърна на Пеевски: И "компроматите" им станаха “компоти”
Директорът на 138-о училище започва кариерата си по покана на кмет от ГЕРБ, твърдят от...
20.12 | 18:01
-
Адв. Екимджиев: Протестиращите не бива да пускат Сарафов в кабинета на главния прокурор
Европейският съюз не е Съветският съюз. Той няма да дойде с танковете да ни освобождава от...
20.12 | 18:00
-
Турист загина след падане в пропаст край връх Вихрен
В момента тече акция по транспортиране на тялото му
20.12 | 17:20
Най-четени
-
Русия прекратява договора си с България от 1992 г.
Прекратяват се и редица други военни споразумения, сред които тези с Румъния, Германия, Полша,...
20.12 | 09:45
-
Киселова: Бойко Борисов да не е премиер и „ДПС-Ново начало” да не участват в коалицията
Тя уточни, че не става въпрос за „сглобка”, а за „съвместно управление”
20.12 | 12:00
-
Учредява се партия "Трети март"
Председател на сдружението е Тихомир Атанасов. Очаква се той да бъде номиниран и за лидер на...
20.12 | 14:00