Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност

За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.
Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
Зеленски: Предложението на Тръмп за разговори на базата на фронтовата линия е "добър компромис"
Украинският президент е на посещение в скандинавски страни
22.10 | 14:30
-
Разследват домоуправителка: Събрала над 20 000 лева за мним ремонт на покрив
Средствата уж били необходими и за погасяване на сметки за общите части на входа
22.10 | 14:20
-
Завърши ремонтът на АМ "Тракия" край Пазарджик
22.10 | 14:10
-
Нинова: Ако Радев беше направил партия през 2020-а, моделът "Борисов-Пеевски" щеше да приключи
Никой в управлението не знае какъв ще е Бюджет 2026, но го подкрепят, смята лидерът на...
22.10 | 14:00
Най-четени
-
Терзиев: Още 30 декара от парка на Военната академия ще бъдат отворени за гражданите
Кметът на София благодари на генерал-майор Стойко Прокопиев и екипа на академията за...
22.10 | 11:00
-
Костадинов: Обществото в България "агонизира", а децата "буквално се самоизбиват"
Престъпен манталитет
22.10 | 09:15
-
Денков: Управлението е нестабилно, всеки опит за промяна може да доведе до срутване
На въпрос какво мисли за ротационното председателство на Народното събрание, Денков отговори:...
22.10 | 09:59
-
Децата със специални потребности в градините се удвоиха
Неусвоени средства и безотговорност
22.10 | 10:14