Повечето скъпи брандове имат акаунт в Instagram 19.12 | 19:20
След като Facebook закупи приложението популярността му е нараснала значително

Близо две трети (65%) от най-скъпите световни брандове вече разполагат с активен акаунт в Instagram. Почти всички публикуват в социалната мрежа поне по една снимка на седмица. Това сочат последните данни на специалистите по брандово консултиране Interbrand, цитирани от Mashable.
Любопитната статистика, представена ни от Statista под формата на диаграма, е базирана на данните от най-големите 100 бранда. В нея са взети предвид данни като честотата на постингите и броя на последователите за третото тримесечие на 2013 г. сравнено с трите месеца година по-рано.
Като цяло прави впечатление, че за периода след като Facebook закупиха приложението през април 2012 г. за 1,1 млрд. долара присъствието на най-големите брандове в Instagram е нараснало значително.
Повече по темата четете в Econ.bg
Водещи
-
Разсекретен документ на ЦРУ: Извънземни избили 23-ма войници
Нашествениците се разярили, след като летящата им чиния била свалена
08.04 | 21:00
-
Изпреварихме гърците по цени на храните
Пържолите са по 15 лв., но стигат за двама, краставиците и доматите в магазина вървят по 3 лв.
08.04 | 20:45
-
Красен Станчев: Задава се световна рецесия заради политиката на Тръмп
Според икономиста гражданите на Америка ще бъдат по-потърпевши от митата
08.04 | 20:30
-
Нов студен фронт сковава страната от 10 април
Силен и бурен вятър в цялата страна, в Североизточна България ще вали сняг и ще се образува...
08.04 | 20:16
Най-четени
-
Дянков: Може и да не влезем в еврозоната от 2026 г.
Ще ни отложат за известно време, заради дефицита, смята той
08.04 | 17:20
-
Яйца и българско агнешко - колко ще ни струва великденската трапеза
Провокиран да коментира новините от Гърция, Иванов изтъкна, че не можем да уеднаквяваме...
08.04 | 10:45
-
Симеон Дянков: България може да спечели от търговската война
Бъдещето на българската икономика
08.04 | 11:15