Повечето скъпи брандове имат акаунт в Instagram 19.12 | 19:20
След като Facebook закупи приложението популярността му е нараснала значително

Близо две трети (65%) от най-скъпите световни брандове вече разполагат с активен акаунт в Instagram. Почти всички публикуват в социалната мрежа поне по една снимка на седмица. Това сочат последните данни на специалистите по брандово консултиране Interbrand, цитирани от Mashable.
Любопитната статистика, представена ни от Statista под формата на диаграма, е базирана на данните от най-големите 100 бранда. В нея са взети предвид данни като честотата на постингите и броя на последователите за третото тримесечие на 2013 г. сравнено с трите месеца година по-рано.
Като цяло прави впечатление, че за периода след като Facebook закупиха приложението през април 2012 г. за 1,1 млрд. долара присъствието на най-големите брандове в Instagram е нараснало значително.
Повече по темата четете в Econ.bg
Водещи
-
Пътници се возят в пощенски вагон, извадиха си хамак и сгъваеми столчета
Влакъовете са препълнени по празниците
06.09 | 18:00
-
Британска класация: Несебър е №1 за евтино късно море
Българският курорт печели с ниски цени на храна, нощувки и полети плюс уникална природа и...
06.09 | 17:20
-
Родителите на единия от задържаните за побоя на шефа на МВР: Синът ни не е лош човек
Те твърдят, че директорът на полицията и съседът му са били пияни
06.09 | 17:00
Най-четени
-
Жулиен и Станислав пребили МВР шефа в Русе (ОБНОВЕНА)
Съпругата на Кожухаров опитала да ги разтърве, казала им кой е
06.09 | 12:20
-
Стартира национален маратон на четенето
Популярни имена сред участниците са Наско, Славчо, Илиян и Иван от Б.Т.Р., момичетата от трио...
06.09 | 13:20
-
Родни политици поздравиха за Деня на Съединенито
Разделението винаги ни прави по-слаби, а общата воля гради бъдеще, написа Бойко Борисова във...
06.09 | 11:00
-
Желязков: Историята многократно ни е показала, че единението е най-правилният избор
Премиерът поздрави българите с Деня на Съединението
06.09 | 12:00