Как туристическите агенции да рекламират в интернет? 18.02 | 07:04
Facebook и сайтовете за групово пазаруване са добър вариант за налагане на офертите на агенциите

Новите технологии предоставят нови канали, чрез които фирми и производители да се популяризират. Интернет е чудесно място да представите своя продукт, тъй като информацията достига до много голям брой потребители. От новите възможности за реклама могат да се възползват и туристическите агенции. Ето няколко съвета как да го направят по най-добрия начин.
Във Facebook
Facebook е чудесна възможност за представяне на офертите на агенцията, тъй като е много популярен и предоставя достъп до голям брой потенциални клиенти.
Туристическата агенция може да си направи безплатно страница в социална мрежа и да предлага услугите си на приятелите си.
Фирмената страница обаче трябва да се управлява добре, за да предоставя на потенциалните си клиенти единствено важната информация, без да ги отегчава. Не е добра идея феновете на агенцията да се затрупват с многобройни публикации ежедневно, защото бързо се научават да ги игнорират. По-добре е туристическата агенция да подбира само най-интересните оферти, които да поставя на страницата си.
В сайтовете за групово пазаруване
Сайтовете за масово закупуване на услуги (като Zadrujno.bg, Grabo.bg Deals.bg, Kolektiva.bg) са своеобразна финансова инжекция за туристическите агенции. Те предлагат на клиентите услуги на много ниски цени в рамките на 24 часа. Агенцията има възможност да продаде много ваучери за почивка за кратко време, като си вземе парите до 3 дни.
Тези сайтове са лесен вариант за налагане на агенцията на пазара, защото генерират много посещения ежедневно.
Предлагането на екскурзии в т.нар. групон-сайтовете обаче може да създаде лош имидж на агенцията, защото продава твърде евтино. Това се възприема от потребителите и като сигнал за ниско качество на услугата.
Друг недостатък е, че свикнат ли клиентите веднъж да купуват евтина екскурзия, те след това не биха я взели на по-висока цена от същата агенция. Хората просто ще продължат да търсят в тези сайтове евтини оферти от други агенции.
Освен че се намалява себестойността на продукта, агенцията дава 30% на сайта, който предлага офертата ѝ.
Туристическите агенции трябва да бъдат внимателни чрез кой сайт предлагат почивките си, защото някои от тях, като Grabo.bg например, нямат туристически лиценз, тоест не могат да продават ваучери за екскурзии.
Водещи
-
В момента над 20 строителни екипа извършват текущи ремонти в различни райони на територията на София
Продължава работата и по текущия ремонт на бул.“Евлоги и Христо Георгиеви“ от бул.“Драган...
24.07 | 17:59
-
ВКС прекрати делото срещу бившия шеф на разузнаването Кирчо Киров
Експертиза установи, че Киров не може да участва в процеса поради здравословни причини
24.07 | 17:18
-
С 31 гласа "за" и 13 "против" Столичният общински съвет прие доклада за довършването на бул. "Тодор Каблешков"
По-рано днес главният архитект на София Богдана Панайотова даде брифинг пред журналисти, на...
24.07 | 16:30
-
Историческо слънчево затъмнение ще потопи в мрак три континента на 2 август 2027 г.
Гибралтар също ще бъде предпочитана локация, макар и за по-кратко време.
24.07 | 16:45
Най-четени
-
Атанас Запрянов: 11 000 лева струва един час гасене на пожар с хеликоптер
„Борбата с огнената стихия изисква изключителна организация и ресурси – един час с въздушна...
24.07 | 13:59
-
Последната цифра от годината ви на раждане има своето скрито значение 2
Според китайския календар последната цифра от годината ви на раждане е свързана с един от...
24.07 | 15:00
-
Румен Радев връща за ново обсъждане в Народното събрание разпоредби от Закона за изменение и допълнение на Закона за здравното осигуряване
В мотивите си държавният глава заявява, че подкрепя законови мерки, целящи най-ефективното...
24.07 | 11:15
-
Народното събрание прие на второ четене промените в Закона за движение по пътищата
„Надявам се времето да покаже, че сме направили стъпка в правилната посока”, заяви той.
24.07 | 13:45