Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед

"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
След земетресенията на Камчатка: Огненият пръстен в Тихия океан се събуди
Това може да убие милиони хора по Земята
31.07 | 20:45
-
Харалан Александров с кментар на „политическите войни” в страната
Радев атакува цялостната стабилизация на управлението, твърди социалният антрополог
31.07 | 20:15
Най-четени
-
"Възраждане" иска парични санкции за спящите депутати
По-строги санкции за редовно отсъствие
31.07 | 10:30
-
Асен Василев: В България за първи път от четири години българите започнаха да обедняват
Това заяви председателят на "Продължаваме промяната" Асен Василев на брифинг в Народното...
31.07 | 11:15
-
Президентът: Средствата за развитие на противопожарна авиация да бъдат насочени не към МВР, а във ВВС
Управляващите най-накрая трябва да вземат решение, заяви той
31.07 | 15:00
-
Димитър Стоянов: Премиерът манипулативно представя данни за пожарогасителната техника
Росен Желязков политизира проблема с липсата на летателна техника за гасене на пожари, заяви...
31.07 | 13:10