Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед
"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Кабинетът одобри проектобюджета, скоростно го внсесе в парламента (ОБЗОР)
Това се случи без съгласието на бизнеса и синдикатите
13.11 | 21:00
-
Фалшиви новини „убиха” Кака Лара и Кака Лили
Зад недостоверната информация стои един и същ човек
13.11 | 20:30
-
Нинова: Минимумът на месец, за да живее нормално един човек, е 1540 лв.
Колко пенсионери получават такива пари, попита лидерът на ПП "Непокорна България“
13.11 | 20:15
Най-четени
-
Гиросът в Гърция удари рекордните 5.50 евро
Ситуацията на пазара се изостря допълнително от наближаващите празници, като прогнозите сочат...
13.11 | 11:45
-
Зимнина без буркани – алтернативата на модерните домакини
Да си нямат проблеми с гаджето, което казва- да отидем до нашите, да дадат някой буркан, че...
13.11 | 09:15