Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед

"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
София е най-опасният град за децата в Европа
София е на дъното и при обезопасяването на велоалеите, отбелязва международно проучване
25.05 | 18:00
-
Светлана Гущерова иска триъгълно лице
Тя буквално не излизала от клиниките за естетика, твърди клюката
25.05 | 17:40
-
Сбогуваме се с Кирил Ивков в четвъртък
„Синята” легенда си отиде от този свят на 78-годишна възраст
25.05 | 17:20
-
Всеки ден четирима българи умират от хепатит заради ненавременно лечение
Д-р Аспарух Илиев коментира стряскащите данни за тази болест, както и за другите опасности,...
25.05 | 17:00
Най-четени
-
Нинова: Пеевски е ключовата фигура, Борисов е притиснат и ще приключи като Доган
"Непокорна България" е за референдум за еврото, подчерта тя
25.05 | 12:40
-
Медицинските сестри излизат на ефективен протест по подобие на софийските шофьори
От Синдиката на българските медицински специалисти искат заплатите им да са 150% от средната...
25.05 | 16:00
-
Кокаин е открит в починалия абитуриент в Слънчев бряг
19-годишният младеж издъхна в линейка на път за болница
25.05 | 15:30