Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед
"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Патриарх Даниил: През 2025 да се помирим с Бога
01.01 | 12:20
-
Светът посрещна 2025 с концерти и заря
Новата година дойде първо на остров Киритимати в Тихия океан
01.01 | 12:00
-
За ЧНГ: Гришо надви с 2:0 сета австралиеца Александър Вукич
Григор Димитров откри българската спортна 2025 година с осминафиналния си двубой на турнира от...
01.01 | 11:20
Най-четени
-
Честита Нова година!
01.01 | 00:01
-
Днес е Васильовден: Сурвакари гонят злите сили
Вижте какво се прави и кой празнува Имен ден
01.01 | 10:00
-
Церемония на Дунав мост за пълноправното ни членство в Шенген
Влизането на двете държави в Шенген бе отбелязано на граничния пункт с шампанско и заря
01.01 | 09:45