Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед
"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Вашингтон отложи част от санкциите за "Лукойл"
04.12 | 20:45
-
Костадин Костадинов: За първи път видях общонароден протест
Лидерът на "Възраждане" коментира и днешното изслушване на вътрешния министър в парламента
04.12 | 20:15
Най-четени
-
Испанските клубове на Любо Пенев ще съберат 300 хиляди евро за операцията му
Легендата на футбола ни пъво ще бъде подложен на химиотерапия в германската болница, където се...
04.12 | 15:30
-
Депутатите ще изслушат министъра на вътрешните работи Даниел Митов
Ден по-късно директорът на СДВР съобщи, че има общо 71 задържани и че нападателите са...
04.12 | 09:45
-
Тома Биков: Г-н Денков, Вие сте първият академик-революционер
Но България има нужда от повече учени, добави депутатът от ГЕРБ
04.12 | 15:16