Туризмът залага на детския талант 18.08 | 07:36
Организирането на детски фестивали и почивки се оказва печеливша пазарна ниша
Организирането на детско летуване е пазарна ниша на която заложиха голяма част от представителите на туристическия бизнес у нас. Докато преди време имаше един международен детски лагер - този в Равда и един Международен младежки център в Приморско, сега местата, където може да се прекара забавна и полезна ваканция са десетки.
Интересът към тази ниша в туризма има ясна икономическа обосновка - деца туристи от Русия, Украйна, Беларус влизат в България без визи на базата на спогодба между ЕС и тези страни, обясняват туроператори. Обикновено това става с писмо от страна на кмета на съответната община до консулските служби, с което се удостоверява кои групи деца пристигат у нас по линията на културния обмен.
Това означава по-евтина почивка за клиента и по-опростена процедура за организаторите. Лагерите условно могат да се разделят на две групи. В първата влизат бази, построени специално за тази цел. Във втората са хотелите, пригодени за това.
Едно от обясненията на туроператорите е свързано с установената традиция в Русия. Там е прието семейството да изпрати децата си на лагер през лятото. По думите на организаторите ако се налага, за това се пести през цялата година, информира в. "24 часа". Тенденцията е все повече места у нас да предлагат организирана почивка за деца.
Водещи
-
Случаят "Сияна" влиза в Европарламента
01.11 | 16:20
-
Ураганът "Мелиса" отне 46 живота в Карибите
01.11 | 16:00
-
Желязков: Следвайте примерите на будителите
01.11 | 15:30
-
Катастрофа с жертва затвори пътя Велико Търново - Русе
Автомобилите се пренасочват през обходни маршрути
01.11 | 15:00
Най-четени
-
Отбелязваме Деня на народните будители
За първи път празникът се чества през 1909 г. в Пловдив
01.11 | 09:00
-
Днес е последната за годината задушница - Архангеловата
Вижте какво се прави, а какво е забранено
01.11 | 09:15