В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система 15.04 | 16:15
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга

В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система, съобщиха от пресцентъра на дружетсвото.
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга. В допълнение към това се предоставя възможност клиентите да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, потребителите могат да заявят посещение в най-удобния времеви диапазон и клиентски център.
Топлофикация София напомня на своите клиенти, че чрез сайта на дружеството са достъпни и голям брой електронни услуги, с които могат да спестят време и да избегнат посещение на гише. В портала "Моето топло" могат електронно да заявят промяна на прогнозен дял, смяна на уредите за дялово измерване, като се възползват от тези специални предложения или поискат копие на изравнителна сметка, ако са клиенти на Дялово разпределение на Топлофикация София. Както и досега в "Моето топло" всички абонати могат да открият услуги като промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Дружеството продължава изграждането на нова визия в обслужването на клиентите в съответствие със съвременните тенденции за постигане на още по-добра клиентска удовлетвореност. Всички електронни услуги са разработени със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност да се заяви и проследи статуса на исканата услуга, да се заплатят онлайн дължимите такси, както и да се получи междувременна обратна връзка по заявление.
Допълнителна информация и съдействие за регистрация или подаване на заявление клиентите може да получат на тел. 0700 11 111 или на имейл info@toplo.bg.
Водещи
-
Скъпа грешка: Защо не трябва да доливате резервоара докрай
Бензиностанциите връщат излишното гориво, а вие плащате за въздух
23.05 | 16:00
-
ПП-ДБ за идеята на Пеевски да се отнемат субсидии на партии: Той си има прокуратура и си я използва
Петков обяви, че няма такъв човек Джереми О`Нийл.
23.05 | 13:31
-
Пеевски предлага: Спиране на партийната субсидия и отнемането на държавни и общински публични сгради за партии
Предложението на лидера на „ДПС - Ново начало” коментираха от „Продължаваме Промяната -...
23.05 | 13:23
-
ИТН алармира за антибългарска декларация в Европейския парламент
Станислав Балабанов: Европейски алианс твърди, че България упражнява геноцид
23.05 | 15:45
Най-четени
-
НСИ: С 2 години повече живее българинът след COVID пандемията
Обяснението е просто - сравнението се прави с години, в които пандемията от COVID-19 още не...
23.05 | 09:45
-
Васил избра Адриана. Мартин предложи брак на Даниела на големия финал на „Ергенът“
След двете изключително романтични и открити срещи на Васил с Росица и Адриана, Пенев се...
23.05 | 11:59
-
Германия разполага още войски в Литва
„Сигурността на нашите балтийски съюзници е и наша сигурност“, заяви Мерц в четвъртък.
23.05 | 12:15