Вестникът на News Corp. за iPad тръгва със 100 автори и промоция 02.02 | 16:13

През първите 2 седмици изданието ще е безплатно, иначе абонаментът е 99 цента на седмица

От Кристалина Илиева

След като премиерата на изданието The Daily за iPad бе отложена с един месец, от днес, 2 февруари, то официално може да бъде закупено срещу 99 цента на седмица.

Дигиталният вестник е проект на компанията на Рупърт Мърдок News Corp. ще се продава единствено през онлайн магазина на Apple iTunes. При купуване на седмичния абонамент потребителят ще получава директно на своя iPad новините всяка сутрин.

News Corp. залага сериозни надежди на новата медия и е наела около 100 души, които да работят за The Daily. Сред тях има журналисти ветерани от Тhe New Yorker, Forbes, Тhe New York Post и други класически издания.

Бюджетът на дигиталното издание за първата година възлиза на 30 милиона долара, съобщава АФП. 

Любопитните могат да видят безплатната версия на The Daily в интернет, но в нея ще бъдат публикувани само малка част от материалните.

Цялото издание предвижда да представя на читателите си новинарски статии и анализи, комбинирани с интерактивна графика, видео и снимки, пригодени към възможностите на тъчскрийна на iPad.

През първите две седмици от пускането си всекидневникът ще бъде предлаган безплатно.

Водещи

Най-четени