Горд притежател на BlackBerry се самозапали 04.02 | 11:03
Не става дума за истинска трагедия обаче, а за свежа реклама на новия Z10
BlackBerry се опитват да си върнат изгубените позиции на пазара за смартфони, което е добро основание да платят колосалните 3,7 милиона долара за 30-секунден рекламен клип в полувремето на Super Bowl.
Идеята на рекламата е, че за толкова кратко време е по-лесно да ни бъде показано какво не може да прави новият BlackBerry Z10, отколкото да ни бъдат демонстрирани пълните му възможности.
В резултат гордият притежател на смартфона от клипа се самозапалва, сдобива се със слонски крака и превръща камион в милион гумени патенца.
Честно казано не изпитахме неустоим порив да си закупим новия смартфон, но първата Super Bowl реклама в историята на BlackBerry определено е запомняща се, което всъщност е основната й цел.
Водещи
-
Бабикян: Правителството падна, но съдебната система остава завладяна
Всяко поколение трябва да дава своя данък за демокрацията ни, смята той
18.12 | 20:15
-
Д-р Николай Михайлов: Протестът не решава политическите въпроси, а отнема от и бездруго осакатения труден бюджет
Бойко Борисов има една версия за себе си в критична ситуация, че представлява боцман на борда...
18.12 | 20:00
Най-четени
-
Официално приеха осемте F-16 в авиобаза "Граф Игнатиево"
18.12 | 13:28
-
"Или пари днес, или кръв утре" - ключова среща на ЕС за финансиране на Украйна със замразени руски активи
„Путин разчита на нашия провал. Не можем да си го позволим“, заяви Кая Калас
18.12 | 13:10
-
България представя първите осем изтребителя F-16 Block 70
Преди дни в страната пристигнаха и последните два самолета от първата партида, с което...
18.12 | 10:45