Приложенията – основен стимул за покупка на смартфон 21.04 | 19:12
Това сочи проучване на Ericsson ConsumerLab, проведено в Русия, Бразилия и Индия
Освен желанието за по-добър и по-бърз интернет достъп, основна причина за закупуване на смартфон е достъпът до мобилни приложения. Това сочи проучване на научната организация Ericsson ConsumerLab, проведено на територията на Русия, Бразилия и Индия.
Озаглавен Emerging App Culture ("Развиващата се култура за ползване на приложения"), докладът показва, че новите притежатели на смартфони ползват приложения също толкова добре, колкото и опитните потребители в западните общества.
Данните показват, че 69% от потребителите на смартфони, участващи в изследването, ползват интернет ежедневно чрез приложения, а 20% от тях работят с приложения, нуждаещи се от голям капацитет за трафик на данни, като видео, телевизия, карти и навигация.
Десетте най-използвани активности от потребителите, наскоро закупили смартфон, са: проверка на местоположението, навигационни услуги и трафик информация; гледане на интернет телевизия; гледане на филми; онлайн игри; гледане на видео излъчване в реално време, игри в социалните мрежи; гледане на новини в реално време, публикуване в Twitter, четене и писане на блогове.
Проучването показва още, че потребителите не поставят граница между телефона си и приложенията, които използват чрез него.
Мобилните приложения, обаче, се използват различно на трите пазара. В Индия например, освен от приложенията за социални медии и игри, потребителите се интересуват повече от сваляне на персонализирани приложения като скрийнсейвъри, анимирани фонове и теми и различни браузъри.
От друга страна, в Русия ползват смартфоните си за по-прагматични цели и се насочват към приложения, необходими в ежедневието, като навигация и карти, сравнение на цени в магазини, баркод скенери, преводачи, речници и т.н. Бразилците пък използват приложения, които подобряват социалните им дейности и комуникация.
Според Джасмет Сингх Сети, старши специалист в Ericsson ConsumerLab, данните показват, че новите потребители поръчват все повече специализирани приложения (за уреждане на срещи и сравнение на цени) още от момента, в който си купуват смартфона.
"Употребата на тези специализирани приложения е почти толкова често срещана сред новите потребители на смартфони, колкото и сред опитните такива”, коментира Сети.
Водещи
-
32-ма са оцелелите от разбилия се самолет край казахстанския град Актау днес
Самолетът е бил на азербайджанските авиолинии. На борда е имало 67 души с екипажа.
25.12 | 17:40
-
Бойко Борисов с послание
Бившият министър председател на Република България публикува в личния си профил видео с...
25.12 | 17:20
-
Кога грейва първата коледна елха в България?
"В банкетната зала по стар немски обичай бе поставена голяма коледна елха със запалени свещи,...
25.12 | 17:00
-
Поверия за Коледа
Но не бива да забравяме,че много от традициите, които спазват и православните християни, и...
25.12 | 16:40
Най-четени
-
На Коледа празнуват повече от 20 имена
Всяко събитие от живота на Господ Иисус Христос е празник за вярващите през всички времена.
25.12 | 11:20
-
Пет общини в област Ловеч останаха без електричество
Критична е обстановката и в Кюстендилска област, където над 10 села в планинската част на...
25.12 | 14:20
-
Обявиха оранжев и жълт код
Единствено за две области няма предупреждение - Кюстендил и Благоевград.
25.12 | 09:40