Приложенията – основен стимул за покупка на смартфон 21.04 | 19:12
Това сочи проучване на Ericsson ConsumerLab, проведено в Русия, Бразилия и Индия
Освен желанието за по-добър и по-бърз интернет достъп, основна причина за закупуване на смартфон е достъпът до мобилни приложения. Това сочи проучване на научната организация Ericsson ConsumerLab, проведено на територията на Русия, Бразилия и Индия.
Озаглавен Emerging App Culture ("Развиващата се култура за ползване на приложения"), докладът показва, че новите притежатели на смартфони ползват приложения също толкова добре, колкото и опитните потребители в западните общества.
Данните показват, че 69% от потребителите на смартфони, участващи в изследването, ползват интернет ежедневно чрез приложения, а 20% от тях работят с приложения, нуждаещи се от голям капацитет за трафик на данни, като видео, телевизия, карти и навигация.
Десетте най-използвани активности от потребителите, наскоро закупили смартфон, са: проверка на местоположението, навигационни услуги и трафик информация; гледане на интернет телевизия; гледане на филми; онлайн игри; гледане на видео излъчване в реално време, игри в социалните мрежи; гледане на новини в реално време, публикуване в Twitter, четене и писане на блогове.
Проучването показва още, че потребителите не поставят граница между телефона си и приложенията, които използват чрез него.
Мобилните приложения, обаче, се използват различно на трите пазара. В Индия например, освен от приложенията за социални медии и игри, потребителите се интересуват повече от сваляне на персонализирани приложения като скрийнсейвъри, анимирани фонове и теми и различни браузъри.
От друга страна, в Русия ползват смартфоните си за по-прагматични цели и се насочват към приложения, необходими в ежедневието, като навигация и карти, сравнение на цени в магазини, баркод скенери, преводачи, речници и т.н. Бразилците пък използват приложения, които подобряват социалните им дейности и комуникация.
Според Джасмет Сингх Сети, старши специалист в Ericsson ConsumerLab, данните показват, че новите потребители поръчват все повече специализирани приложения (за уреждане на срещи и сравнение на цени) още от момента, в който си купуват смартфона.
"Употребата на тези специализирани приложения е почти толкова често срещана сред новите потребители на смартфони, колкото и сред опитните такива”, коментира Сети.
Водещи
-
ЕВРО 2024: Турция спечели с 2:1 срещу Австрия
Централният защитник Мерих Демирал вкара и двата гола
03.07 | 01:36
-
Съдът освободи арестувания преди седмица при секретна акция на прокуратурата и антикорупционната комисия бившият областен лидер на ДПС във Варна Сали Табаков
Табаков, който е общински съветник е обвинен в стопански престъпления – сключване на неизгодни...
02.07 | 17:59
-
Дарители в паника от представянето на Байдън в дебата с Тръмп
Двамата са уточнили, че щабът на Байдън ще учести публичните му изяви и интервютата, за да...
02.07 | 17:45
Най-четени
-
ЕВРО 2024: Турция спечели с 2:1 срещу Австрия
Централният защитник Мерих Демирал вкара и двата гола
03.07 | 01:36
-
Драмите в най-малката група на Народното събрание „Величие” продължават
По-късно през деня той съобщи, че част от депутатите на партията може все пак да подкрепят...
02.07 | 09:59
-
Служебното правителствопубликува отчет за свършеното през мандата си
На свой ред Министерството на външните работи създаде необходимата организация изборният ден...
02.07 | 09:45