Microsoft загрява публиката за Windows 8 16.10 | 18:24
Гигантът пусна първата официална телевизионна реклама на новата си ОС

На 26 октомври Microsoft ще пусне своята най-радикално променена операционна система за последните 25 години - Windows 8. Подкрепяйки я с разработки на стойност 1,5 млрд. долара и гигантска маркетингова кампания за 1,8 млрд., софтуерният гигант изглежда да не оставя вариант за провал, коментират от BGR News.
Windows 8 ще е не само леко променена версия на предишната Windows 7. Вдъхновена от Windows Phone, новата ОС е изцяло преосмислен продукт, който предлага на потребителя множество нови възможности – в това число удобство при работа с мобилни устройства със сензорни екрани.
За възможностите на Windows 8 (a и на рекламните експерти на Microsoft) говори и първата официална телевизионна реклама, която Microsoft пускат. В случая тя е насочена директно към крайните потребители, а не към бизнес аудиторията, която компанията цели да привлече с новия си продукт.
Водещи
-
Веселин Стойнев: Оставката на Петков беше задължителна, но не изчерпва проблема
Диана Дамянова: Оставката на Кирил Петков е опит да се прикрие действителната глава на тази...
29.06 | 18:00
-
Стефани и Габриела Стоеви с шампионска титла от турнира по бадминтон в Италия
Европейските шампионки победиха на финала вторите поставени Бенгису Ерчетин и Назлъджан Инджъ...
29.06 | 17:00
Най-четени
-
Украйна: Ударихме военни цели в руския Брянск
Според местни медии в града са се чули изстрели и поредица от експлозии
29.06 | 11:20
-
ЕК: Без кучета и котки в зоомагазина вече
Въвеждат задължително микрочипиране, нови тежести заплашват ловците
29.06 | 12:00
-
Църквата почита св. св. Петър и Павел
Народът нарича празника Петровден, ето какво се прави
29.06 | 09:15