Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед

"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Румен Радев пристигна с шкодата на жена си в Смолян за среща с унгарския президент
Сребристата лична "Октавия" е купена преди 7 години
19.10 | 19:40
-
Засякоха мистериозни светлини в небето, видени са и от Балканите
Оприличават ги с "неонови вълни" или "електрическа мъгла"
19.10 | 17:39
-
Кутев: Борбата е дали държавата ще се управлява при работеща демокрация, или от една мафиотска структура
"Единственият шанс за съпротива виждам в ИТН", заяви той
19.10 | 17:20
Най-четени
-
Лидерът на ГЕРБ: Всички казват, че не е хубаво на избори, ама чакат Борисов
На политическите си опонентите той каза: "Няма да им стигне времето дори да поддържат това,...
19.10 | 10:00
-
Министър спипа жп работници да крадат плодове
По време на ремонтни дейности те крадяли от частна ябълкова градина
19.10 | 11:20
-
Ива Митева: Наблюдаваме играта „Борба за власт”
Надявам се Трифонов да не остане в този кабинет, заяви тя и прогнозира избори напролет
19.10 | 11:00