Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед

"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Милиони гърци напускат големите градове и се отправят на традиционната си августовска ваканция
Очаква се повечето хора в Гърция да се завърнат в градовете след 15 август - Голяма...
03.08 | 18:00
-
САЩ обвиниха българин за трафик на оръжия, предназначени за наркокартел
Предложил списък със снаряжение на стойност 53 милиона евро
03.08 | 17:17
Най-четени
-
Български пенсионери превзеха гръцките плажове
Те са привлечени от изключително евтини еднодневни екскурзии
03.08 | 13:20
-
Митрофанова: България "безпрецедентно" притиска "Лукойл" да продаде бизнеса си
Тя припомни, че доставките на руски газ за България са прекратени от април 2022 г., когато...
03.08 | 10:40
-
Поскъпването на основни храни, плодове и зеленчуци на борсите продължава
сочат данните на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ
03.08 | 10:20