Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед

"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Гръцки министър и зам.-министри подадоха оставки заради скандал с евросубсидии
Европейската прокуратура разследва 100 души за фалшифициране на документи
28.06 | 16:20
-
Живият Нострадамус с ново мрачно предсказание
Светът е само на секунди от тиха ядрена криза, смята бразилският поррок с истинско име Атос...
28.06 | 15:30
-
Пулсираща разтопена мантия застрашава Африка
Под региона Афар в Етиопия, където се срещат три тектонични рифтови зони, тя ритмично се...
28.06 | 12:49
Най-четени
-
"Възраждане" с пореден протест срещу еврото
Вчера партията внесе в НС предложение за вот на недоверие към правителството
28.06 | 09:45
-
Протестиращи правят от днес палатков лагер "Град на лева"
Той ще бъде изграден в Триъгълника на властта
28.06 | 13:20
-
Кирил Петков ще депозира депутатската си оставка в понеделник
Това съобщиха от "Продължаваме промяната"
28.06 | 11:40
-
Над 24 хил. чужденци работят у нас
Най-голям е делът на наетите от Узбекистан, Турция и Киргизстан
28.06 | 10:20