Новото туристическо лого било "като бонбонче на панаир" 04.02 | 17:22
Според Рашидов страната не може да се рекламира като сладолед

"Новото лого на България е шарения като бонбонче на панаир - сладичко, шареничко, хубавичко”, заяви министърът на културата Вежди Рашидов, цитиран от БТА.
По думите му България е сериозна страна и не бива да бъде рекламирана като сладолед. Според Рашидов логото не е естетически издържано и дори е "малко примитивно”, а страната ни не заслужава подобно отношение.
За да се избегнат подобни проблеми, министърът предлага организирането на сериозни национални конкурси, които да бъдат оценявани от професионално жури.
Миналата седмица Съюзът на българските художници също се обяви против новото лого на България и обяви, че то е в ущърб на националната графична идентичност.
Водещи
-
Ако има искане, България ще даде въздушен коридор на руския президент, за да стигне до Будапеща
Това стана ясно от думите на министъра на външните работи Георг Георгиев, казани по време на...
20.10 | 18:00
-
18,6% ръст на минималните тарифи искат таксметровите организации
Промяната ще бъде гласувана в четвъртък
20.10 | 17:45
-
Металдетекторни рамки на входа на моловете предлагат от СДВР
Директорът на СДВР Любомир Николов допълни, че ще продължи полицейското присъствие пред...
20.10 | 17:30
Най-четени
-
15-годишно момче почина, след като беше намушкано в столичен мол
Часове по-късно предполагаемият извършител е бил задържан
20.10 | 09:00
-
Двама задържани за номушканото момче в мол в София
15-годишният тийнейджър почина в болница
20.10 | 11:16
-
И днес българският държавен глава беше с цивилен автомобил
Продължава визитата на унгарския президент у нас
20.10 | 12:59
-
Заради гонка с 260 км/ч: Загина невинен шофьор
Това обявиха от Сдружение "Ангели на пътя"
20.10 | 15:15