България ще се рекламира като дестинация за инвестиции 10.02 | 17:45

За целта ще бъде осигурено европейско финансиране

От Елена Кирилова

България ще се рекламира в чужди медии като дестинация за инвестиции, благодарение на европейско финансиране.

Рекламната кампания ще стартира през март, като междувременно се събират предложения за посланията, които трябва да бъдат отправени.

Сумата, която ще бъде похарчена за реклама, е 4,5 млн. лева, като посланията ще са отправяни в печатни, телевизионни и онлайн медии.

В рамките на 11 месеца през 2012 г. в България са инвестирали повече чужди компании в сравнение с цялата 2011 г.

По думите на изпълнителния директор на Българската агенция за инвестиции Борислав Стефанов кампанията не цели привличането на конкретни инвеститори. Целта е да се покажат предимствата на България пред другите държави.

Рекламната кампания ще представи страната ни като добро място за правене на бизнес и за инвестиране, съобщава bTV. 

В рамките на проекта ще бъдат направени три телевизионни клипа и 18 вида рекламни карета в печатните водещи световни медии, които са насочени към бизнеса.

Идеята е да не се правят универсални реклами, а такива, които ще са съобразени с конкретните предимства на страната във връзка с различните видове бизнес.

Водещи