Кейт като бранд 25.04 | 12:25

Това ще е първата кралска сватба в епохата на интернета и ще бъде наблюдавана от повече от 2 милиарда души

От Елена Коцева

Броени дни остават до голямото събитие – кралската сватба във Великобритания. 

Очаква се, че церемонията в Уестминистърското абатство и Бъкингамския дворец ще бъде наблюдавана от повече от 2 милиарда души и ще донесе приходи от поне 2 милиарда фунта. 

Като едно от определенията, които се закрепиха за предстоящото събитие в британската преса е "първата кралска сватба в епохата на интернета” и това не е просто констатация. 

Много са надеждите, че глобалният интерес към тази сватба ще допринесе към подобряване на имиджа на страната и дори ще подпомогне възраждането на британската икономика.

На първо място тези надежди са свързани с образа на Кейт Мидълтън – уверена в себе си, щастлива и умна жена. Кейт, според Times, е най-привлекателният образ от кралското семейство, тя в буквалния смисъл го продава и може да се превърне в запазена марка и за предстоящата Олимпиада. 

Изданието дори използва термина "бранда Кейт", който много бързо става важно национално достояние. 

Кейт Мидълтън действително сериозно изпреварва своя бъдещ съпруг по популярност. 

Очакванията се подкрепят от данни от глобалните тенденции в търсенето в интернет. По данни на Google интересът към британското кралско семейство стремително се е увеличил след 16 ноември 2010 година, когато бе обявен годежът на Уилям и Кейт. Тогава само за един час  Кейт е станала най-популярната личност в световната мрежа. 

За световния интерес към кралската сватба свидетелства и намерението на телевизионния канал "Ал Джазира”, който в последно време предава информации изключително за революциите в арабския свят. На 29 април камерите обаче ще се пренесат от улиците на Мисурата и Сана на площада пред Бъкингамския дворец.

И докато Лондон се подготвя за небивал наплив от туристи, самите англичани трескаво се опитват да излязат извън града за няколко дни, за да избегнат тарапаната.

Водещи

Най-четени