Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил
Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Трагедията във Вакарел:Семейството идва от Украйна, мести се заради войната
Преди това живеят в Ахелой, където родителите работят, а децата ходят на детска и училище
03.02 | 20:45
-
Промени в пенсионното осигуряване с приемането на еврото
МФ публикува Кодекса за социалното осигуряване, който ще бъде в сила от датата на приемането...
03.02 | 20:30
-
Разпитаха жената, поставила опасния ботокс
Четири от пострадалите жени все още са в „Пирогов”, като състоянието на една от тях остава...
03.02 | 20:14
Най-четени
-
Продължава разследването на двойното убийство във Вакарел
От прокуратурата заявиха, че има данни по разследването, че жената е споделяла за проблеми със...
03.02 | 09:30
-
Нов бум на телефонните измами
Основният индикатор, че е измама е че по телефона се искат пари.
03.02 | 09:59
-
Най-сетнe! Рачков показа новата (СНИМКА)
Не е ясно кога точно е започнала връзката между двамата
03.02 | 14:30
-
Слави Василев: Не са разпределили порциите, затова не се разбират и за втория ешелон
Ролята на тези управляващи не е да изправят държавата на крака, първата им грижа е да се...
03.02 | 15:10