IBM с облачно мениджърско предложение 20.09 | 12:01
Компанията ускорява Smarter Commerce чрез услуги, насочени към маркетинг мениджърите и мениджърите в отдел „Покупки и доставки”

Американския гигант IBM обяви нов софтуер и услуги, които ще помогнат на маркетинг мениджърите, тези в отдел "Покупки и доставки” и други ключови мениджъри да постигнат по-бързо желаните бизнес резултати. С новите си предложения IBM се надява компаниите да могат да съгласуват своите бизнес инициативи с предпочитанията на индивидуалния потребител.
Новия облачно базиран софтуер и услуги разширяват тяхната инициатива Smarter Commerce. По този начин се дават нови възможности на бизнеса да си осигури лоялни клиенти в дългосрочен план.
Новите предложения на компанията включват:
• IBM Маркетинг център – IBМ SmartCloud решение, което интегрира дигиталните анализи с маркетинг възможности в реално време. По този начин маркетинг директорите ще предвиждат и посрещат по-успешно нуждите на потребителите, като анализират техните модели на пазаруване и съответно им предоставят персонализирани предложения.
• Нови SmarterCommerce Managed предложения, които помагат на клиентите по-бързо и ефективно да управляват дейностите, свързани с електронната търговия.
• Ново предложение за управление на стратегическото снабдяване (Strategic Supply Management), достъпно в търговските обекти и под формата на облачно решение, което ускорява и подобрява управлението на доставките, риска и цялостното изпълнение.
Според маркетинг проучване, проведено от IBM, 48% от маркетолозите вярват, че подобрената инфраструктурна на технологията ще им позволи да посрещат по-успешно нуждите на потребителите, които все по-често си взаимодействат с марката посредством множество канали. Чрез новите възможности, маркетинг директорите ще предоставят по-персонализирани преживявания за клиентите, съобразени с индивидуалните им нужди и желания. За да гарантира устойчив успех, приложението ще осигурява автоматизирано маркетинг проследяване, дигитални анализи и анализи на кампаниите, които измерват ефективността на вложените усилия, с възможност да бъдат регулирани в реално време.
Маркетинг мениджърите би следвало да могат бързо и лесно да превърнат данните, предоставени от потребители, в персонализирани оферти по имейл или уебсайт (включително в мобилната мрежа). Например, маркетинг директор на банка ще може да анализира две кампании едновременно и да измери ефективността на двете по отделно за различните потребителски групи и сегменти. С тази информация маркетинговият отдел ще определи в реално време коя от двете кампании е била по-успешна по отношение посрещане нуждите на клиента.
Мениджърите в отдел "Покупки и доставки” ще получават цялостен поглед и контрол върху разходите, договорите, доставчиците на услуги и процесите. Новата версия също така ще подобри управлението на доставки. В допълнение, IBM ще подобри анализа на договорите по доставките и подобри отчетността за доставчици, категории и региони.
Водещи
-
Прокуратурата повдигна обвинение на 18-годишния младеж, блъснал петима в Слънчев бряг
Инцидентът се случи на 14 август около 14:00 часа на алея между хотелите "Олимп" и "Мелия" в...
15.08 | 18:00
-
През нощта облачността ще намалява и над по-голямата част от страната ще е предимно ясно
Максималните температури ще бъдат между 30° и 35°, за София - около 30°.
15.08 | 17:40
-
Доналд Тръмп е на път за Аляска
„High Stakes!!!“ написа Тръмп в Truth Social, малко преди да напусне Белия дом.
15.08 | 17:20
-
Васил Терзиев подготвя доклад за закупуване на още 20 нови камери, след като тази нощ шофьор заби автомобила си в автобус
"Тежка катастрофа от тази сутрин отне човешки живот и рани хора. Искрени съболезнования за...
15.08 | 16:59
Най-четени
-
Средната месечна заплата в България продължава да расте
Къде са най-високите и най-ниските възнаграждения
15.08 | 10:45
-
Кой е шофьорът, влетял с кола в автобус
Загиналият е бил единственият пътник в автобуса - сирийски гражданин
15.08 | 11:30
-
Мартин Елвиса помага в търсенето на новия "Ерген" на България
Кастингът отдавна е отворен и вече има доста мераклии, които искат да влязат в ролята.
15.08 | 14:00
-
Шофьорът, врязъл се в автобус в София, бил глобен часове преди катастрофата
Припомняме, тежката катастрофа стана рано тази сутрин в София, на кръстовището на столичните...
15.08 | 14:30