IBM с облачно мениджърско предложение 20.09 | 12:01
Компанията ускорява Smarter Commerce чрез услуги, насочени към маркетинг мениджърите и мениджърите в отдел „Покупки и доставки”

Американския гигант IBM обяви нов софтуер и услуги, които ще помогнат на маркетинг мениджърите, тези в отдел "Покупки и доставки” и други ключови мениджъри да постигнат по-бързо желаните бизнес резултати. С новите си предложения IBM се надява компаниите да могат да съгласуват своите бизнес инициативи с предпочитанията на индивидуалния потребител.
Новия облачно базиран софтуер и услуги разширяват тяхната инициатива Smarter Commerce. По този начин се дават нови възможности на бизнеса да си осигури лоялни клиенти в дългосрочен план.
Новите предложения на компанията включват:
• IBM Маркетинг център – IBМ SmartCloud решение, което интегрира дигиталните анализи с маркетинг възможности в реално време. По този начин маркетинг директорите ще предвиждат и посрещат по-успешно нуждите на потребителите, като анализират техните модели на пазаруване и съответно им предоставят персонализирани предложения.
• Нови SmarterCommerce Managed предложения, които помагат на клиентите по-бързо и ефективно да управляват дейностите, свързани с електронната търговия.
• Ново предложение за управление на стратегическото снабдяване (Strategic Supply Management), достъпно в търговските обекти и под формата на облачно решение, което ускорява и подобрява управлението на доставките, риска и цялостното изпълнение.
Според маркетинг проучване, проведено от IBM, 48% от маркетолозите вярват, че подобрената инфраструктурна на технологията ще им позволи да посрещат по-успешно нуждите на потребителите, които все по-често си взаимодействат с марката посредством множество канали. Чрез новите възможности, маркетинг директорите ще предоставят по-персонализирани преживявания за клиентите, съобразени с индивидуалните им нужди и желания. За да гарантира устойчив успех, приложението ще осигурява автоматизирано маркетинг проследяване, дигитални анализи и анализи на кампаниите, които измерват ефективността на вложените усилия, с възможност да бъдат регулирани в реално време.
Маркетинг мениджърите би следвало да могат бързо и лесно да превърнат данните, предоставени от потребители, в персонализирани оферти по имейл или уебсайт (включително в мобилната мрежа). Например, маркетинг директор на банка ще може да анализира две кампании едновременно и да измери ефективността на двете по отделно за различните потребителски групи и сегменти. С тази информация маркетинговият отдел ще определи в реално време коя от двете кампании е била по-успешна по отношение посрещане нуждите на клиента.
Мениджърите в отдел "Покупки и доставки” ще получават цялостен поглед и контрол върху разходите, договорите, доставчиците на услуги и процесите. Новата версия също така ще подобри управлението на доставки. В допълнение, IBM ще подобри анализа на договорите по доставките и подобри отчетността за доставчици, категории и региони.
Водещи
-
Западните медии оцениха твърдостта на Русия в Истанбул
Строгите териториални искания на Москва са оставили на Киев малко място за маневриране,...
17.05 | 14:00
-
Топ астролог назова виновниците за хаоса у нас
Венета Матева каза докога ще продължат напрежението и драматичните обрати
17.05 | 13:38
-
МОК обяви решението си за споровете след Общото събрание на БОК
Ето кого признава официално
17.05 | 13:20
-
Изследване: Делът на функционално неграмотните българчета е 2/3
Те не умеят да правят математически упражнения, което означава, че не могат да разбират...
17.05 | 13:00
Най-четени
-
София без наземен градски транспорт и през уикенда
Метрото ще рабти по празнично разписание
17.05 | 09:15
-
Емил Радев преди всички: Конвергентният доклад за България е положителен
След няколко дни той ще бъде представен, уточне евродепутатът от ГЕРБ
17.05 | 10:00
-
Още дъжд и вятър днес
Максималните температури ще бъдат между 15° и 17°C в цялата страна
17.05 | 09:00