Microsoft загрява публиката за Windows 8 16.10 | 18:24
Гигантът пусна първата официална телевизионна реклама на новата си ОС

На 26 октомври Microsoft ще пусне своята най-радикално променена операционна система за последните 25 години - Windows 8. Подкрепяйки я с разработки на стойност 1,5 млрд. долара и гигантска маркетингова кампания за 1,8 млрд., софтуерният гигант изглежда да не оставя вариант за провал, коментират от BGR News.
Windows 8 ще е не само леко променена версия на предишната Windows 7. Вдъхновена от Windows Phone, новата ОС е изцяло преосмислен продукт, който предлага на потребителя множество нови възможности – в това число удобство при работа с мобилни устройства със сензорни екрани.
За възможностите на Windows 8 (a и на рекламните експерти на Microsoft) говори и първата официална телевизионна реклама, която Microsoft пускат. В случая тя е насочена директно към крайните потребители, а не към бизнес аудиторията, която компанията цели да привлече с новия си продукт.
Водещи
-
Не МВР, а Костадинова е запечатала БОК
Достъпът е върнат след като съдът блокира Лечева
25.03 | 16:20
Най-четени
-
"Унижавам и мачкам всички безполезни роби!" Това пише Габриела Сашова, обвинена в изтезаването на животни
Засега водещата версия е, че са ги взимали от обяви за осиновяване в интернет. Разследването...
25.03 | 10:30
-
90% от българите бързат да купят имот преди влизането в Еврозоната
Различни възрастови групи - различно поведение
25.03 | 09:59