Горд притежател на BlackBerry се самозапали 04.02 | 11:03
Не става дума за истинска трагедия обаче, а за свежа реклама на новия Z10

BlackBerry се опитват да си върнат изгубените позиции на пазара за смартфони, което е добро основание да платят колосалните 3,7 милиона долара за 30-секунден рекламен клип в полувремето на Super Bowl.
Идеята на рекламата е, че за толкова кратко време е по-лесно да ни бъде показано какво не може да прави новият BlackBerry Z10, отколкото да ни бъдат демонстрирани пълните му възможности.
В резултат гордият притежател на смартфона от клипа се самозапалва, сдобива се със слонски крака и превръща камион в милион гумени патенца.
Честно казано не изпитахме неустоим порив да си закупим новия смартфон, но първата Super Bowl реклама в историята на BlackBerry определено е запомняща се, което всъщност е основната й цел.
Водещи
-
В ход е учредяването на мрежа "Магазин за хората" ЕАД
Това съобщи министърът на земеделието и храните д-р Георги Тахов по време на блиц-контрол в...
15.05 | 20:45
-
Зам.-кметът на София по финансите: Ще се намери вариант за нормалното събиране на боклука
Това е поредна атака към нас, коментира Иван Василев
15.05 | 20:30
Най-четени
-
Подготвя се стачка и на метрото
Това съобщи Иван Кирилов, председател на Федерацията на транспортните работници в КТ "Подкрепа"
15.05 | 13:40
-
Михайлов: Призовавам президента да влезе в НС и да разбута кочината
Във връзката със стачката на градския транспорт в София той заяви, че проблемът идва от...
15.05 | 10:59
-
„Възраждане“ със съвет към президента Радев
От партия "Възраждане" заявиха, че са изчакали да видят дали ще има институционален отговор от...
15.05 | 09:59