Горд притежател на BlackBerry се самозапали 04.02 | 11:03
Не става дума за истинска трагедия обаче, а за свежа реклама на новия Z10
BlackBerry се опитват да си върнат изгубените позиции на пазара за смартфони, което е добро основание да платят колосалните 3,7 милиона долара за 30-секунден рекламен клип в полувремето на Super Bowl.
Идеята на рекламата е, че за толкова кратко време е по-лесно да ни бъде показано какво не може да прави новият BlackBerry Z10, отколкото да ни бъдат демонстрирани пълните му възможности.
В резултат гордият притежател на смартфона от клипа се самозапалва, сдобива се със слонски крака и превръща камион в милион гумени патенца.
Честно казано не изпитахме неустоим порив да си закупим новия смартфон, но първата Super Bowl реклама в историята на BlackBerry определено е запомняща се, което всъщност е основната й цел.
Водещи
-
Вижте всички решения на Министерски съвет от днес
Правителството определи 31 декември 2025 г. и 2 януари 2026 г. за неприсъствени дни
19.11 | 20:00
Най-четени
-
Асен Василев: Борисов да каже имал ли е тайна закуска с Румен Спецов и Валентин Златев
„Виждаме едно огромно бързане и опит да се наложи най-пагубният бюджет за последните 25 години...
19.11 | 11:15
-
Илиян Василев: „Наш“ човек ще купи Фалкона, а правителството ще си вземе нов по-голям самолет
Исторически прецедент
19.11 | 10:15
-
Ученици и родители се обединяват срещу тревожна мода: „Ценоразпис“ за насилие сред децата
Според Мия най-важното са взаимната подкрепа и уважение. По думите на Петър мисията им е...
19.11 | 09:15