Горд притежател на BlackBerry се самозапали 04.02 | 11:03
Не става дума за истинска трагедия обаче, а за свежа реклама на новия Z10
BlackBerry се опитват да си върнат изгубените позиции на пазара за смартфони, което е добро основание да платят колосалните 3,7 милиона долара за 30-секунден рекламен клип в полувремето на Super Bowl.
Идеята на рекламата е, че за толкова кратко време е по-лесно да ни бъде показано какво не може да прави новият BlackBerry Z10, отколкото да ни бъдат демонстрирани пълните му възможности.
В резултат гордият притежател на смартфона от клипа се самозапалва, сдобива се със слонски крака и превръща камион в милион гумени патенца.
Честно казано не изпитахме неустоим порив да си закупим новия смартфон, но първата Super Bowl реклама в историята на BlackBerry определено е запомняща се, което всъщност е основната й цел.
Водещи
-
Политолог: ПП-ДБ ще се превърнат от двигател в мишена на протеста
Избори без илюзии за мнозинство
18.12 | 11:15
-
Грипът настъпва бавно, пикът се очаква след празниците
„През последните години интересът към противогрипните ваксини расте. Миналата година почти...
18.12 | 11:00
-
България представя първите осем изтребителя F-16 Block 70
Преди дни в страната пристигнаха и последните два самолета от първата партида, с което...
18.12 | 10:45
Най-четени
-
Парламентът обсъжда на второ четене гъвкавото работно време за родители
Измененията са внесени от Деница Сачева (ГЕРБ-СДС) и група народни представители и в началото...
18.12 | 09:15
-
Румен Радев продължава продължава консултациите с представители на парламентарните групи в 51-вото Народно събрание
От 10.00 часа – представители на парламентарната група на „Алианс за права и свободи“.
18.12 | 09:30