Горд притежател на BlackBerry се самозапали 04.02 | 11:03
Не става дума за истинска трагедия обаче, а за свежа реклама на новия Z10

BlackBerry се опитват да си върнат изгубените позиции на пазара за смартфони, което е добро основание да платят колосалните 3,7 милиона долара за 30-секунден рекламен клип в полувремето на Super Bowl.
Идеята на рекламата е, че за толкова кратко време е по-лесно да ни бъде показано какво не може да прави новият BlackBerry Z10, отколкото да ни бъдат демонстрирани пълните му възможности.
В резултат гордият притежател на смартфона от клипа се самозапалва, сдобива се със слонски крака и превръща камион в милион гумени патенца.
Честно казано не изпитахме неустоим порив да си закупим новия смартфон, но първата Super Bowl реклама в историята на BlackBerry определено е запомняща се, което всъщност е основната й цел.
Водещи
-
В "Продължаваме промяната" ще избират ново ръководство през септември
Дотогава Асен Василев остава едноличен лидер
29.06 | 21:33
-
Веселин Стойнев: Оставката на Петков беше задължителна, но не изчерпва проблема
Диана Дамянова: Оставката на Кирил Петков е опит да се прикрие действителната глава на тази...
29.06 | 18:00
Най-четени
-
ЕК: Без кучета и котки в зоомагазина вече
Въвеждат задължително микрочипиране, нови тежести заплашват ловците
29.06 | 12:00
-
Украйна: Ударихме военни цели в руския Брянск
Според местни медии в града са се чули изстрели и поредица от експлозии
29.06 | 11:20
-
Гадже зарязало бременна бившата жена на Джизъса?
Младежът се е хванал с нова мацка и е изоставил брюнетката, която ще бъде самотна майк
29.06 | 13:40