Горд притежател на BlackBerry се самозапали 04.02 | 11:03

Не става дума за истинска трагедия обаче, а за свежа реклама на новия Z10

От Александър Бакалов

BlackBerry се опитват да си върнат изгубените позиции на пазара за смартфони, което е добро основание да платят колосалните 3,7 милиона долара за 30-секунден рекламен клип в полувремето на Super Bowl.

Идеята на рекламата е, че за толкова кратко време е по-лесно да ни бъде показано какво не може да прави новият BlackBerry Z10, отколкото да ни бъдат демонстрирани пълните му възможности.

В резултат гордият притежател на смартфона от клипа се самозапалва, сдобива се със слонски крака и превръща камион в милион гумени патенца.

Честно казано не изпитахме неустоим порив да си закупим новия смартфон, но първата Super Bowl реклама в историята на BlackBerry определено е запомняща се, което всъщност е основната й цел.

Водещи

Най-четени