Имам 5 секунди, за да привлека вниманието ви 15.03 | 17:22
Или какво може да направи бизнесът, за да спечели клиенти благодарение на онлайн комуникацията

Милиони сайтове ни заливат и просят за вниманието ни, а с всеки изминал ден нови и нови страници се появяват в мрежата. Как обаче да задържим вниманието на посетителите?
На този отговор се опитаха да отговорят по време на конференцията "Космически туризъм", която се провежда в София.
Имате 5 секунди за да впечатлите посетителите. Така привлече вниманието на публиката Владимир Кръстев, изпълнителен директор на ProVideomotion, който беше един от лекторите днес.
По негови думи видеото е един от най-притегателните елементи, които могат да бъдат качени на сайтовете. Чрез видеофайлове може да бъде разказана историята на бизнеса и компанията да бъде отличена от останалите в сектора.
Те изграждат доверие и повишават трафика, защото клиповете са сред първите резултати, които се публикуват в търсачката на Google.
През последните години видеото преживява истински бум в Интернет. Файловете се гледат, споделят и препоръчват. Само преди години, през 1995 година клиповете бяха истинска рядкост в мрежата. Обяснението е просто, разбира се, интернет-връзките бяха бавни и гледането на видео – почти невъзможно.
Днес обаче всяка минута в Интернет се гледат 15 млн. видеоклипа, като 10% от тях са рекламни.
В началото можете да поставите клип в YouTube. Този сайт бързо се превръща в общност, подобна на социалните мрежи, където потребителите споделят свои клипове, коментира Кръстев. С разрастването на бизнеса обаче мястото на корпоративните клипове е на сайта на компанията.
Клипове могат да бъдат поставяни и в Twitter с помощта на приложението TwitVid. Така ограничените 140 символа за туит могат да станат много по-атрактивни.
Всъщност социалните мрежи като Facebook, Twitter и MySpace могат да се използват за успешен маркетинг на компаниите. Рекламна кампания през социална мрежа например е много полезна за авторите й. Например в случая с Facebook бутонът "Харесва ми" показват настроенията на хората, които гледат клип или четат посланията, а не просто броя на прегледите.
Хората обаче, засега, все още разчитат основно на Google или подобни търсачки, за да открият информацията, която търсят.
Водещи
-
Административен съд – София град е отхвърлил претенциите на Ахмед Доган върху марката „ДПС“
Като краен резултат жалбата на Ахмед Доган е отхвърлена изцяло и същият е осъден да плати...
21.03 | 16:20
-
Мартин Николов и Даниела Рупецова заживяват заедно след финала?
В продължение на 2 седмици двамата ще прекара времето си като сериозно обвързана двойка на...
21.03 | 16:00
-
Бареков: Пеевски направи тих държавен преврат, а Румен Радев повече служебна власт няма да види!
Бареков изразява безпокойство относно контрола върху държавните институции. "Пеевски яхна...
21.03 | 15:15
-
Пощальони не искат да продават хранителни стоки
ова показва проучване на Българското национално радио сред жителите на няколко села в Ямболска...
21.03 | 14:59
Най-четени
-
Депутатите гласуваха на второ четене макрорамката на държавния бюджет за 2025 г.
Не се предвижда вдигане на данъци и се залага дефицит от 3% от БВП
21.03 | 05:42
-
Зрители са в потрес от лесбоаферата в „Хелс Китчън“
В последния сезон на кулинарното предаване „Хелс Китчън“ зрителите станаха свидетели на...
21.03 | 10:30
-
Парламентарната група на партия „Морал, единство, чест“ (МЕЧ) преустановява съществуването си
Според правилника за организацията и дейността на парламента минималният брой народни...
21.03 | 09:30
-
Бюджет 2025: Държавни магазини и огромен дълг
Депутатите "отвориха" държавни магазини и натовариха държавата с 19 милиарда лева дълг
21.03 | 12:30