Имам 5 секунди, за да привлека вниманието ви 15.03 | 17:22
Или какво може да направи бизнесът, за да спечели клиенти благодарение на онлайн комуникацията

Милиони сайтове ни заливат и просят за вниманието ни, а с всеки изминал ден нови и нови страници се появяват в мрежата. Как обаче да задържим вниманието на посетителите?
На този отговор се опитаха да отговорят по време на конференцията "Космически туризъм", която се провежда в София.
Имате 5 секунди за да впечатлите посетителите. Така привлече вниманието на публиката Владимир Кръстев, изпълнителен директор на ProVideomotion, който беше един от лекторите днес.
По негови думи видеото е един от най-притегателните елементи, които могат да бъдат качени на сайтовете. Чрез видеофайлове може да бъде разказана историята на бизнеса и компанията да бъде отличена от останалите в сектора.
Те изграждат доверие и повишават трафика, защото клиповете са сред първите резултати, които се публикуват в търсачката на Google.
През последните години видеото преживява истински бум в Интернет. Файловете се гледат, споделят и препоръчват. Само преди години, през 1995 година клиповете бяха истинска рядкост в мрежата. Обяснението е просто, разбира се, интернет-връзките бяха бавни и гледането на видео – почти невъзможно.
Днес обаче всяка минута в Интернет се гледат 15 млн. видеоклипа, като 10% от тях са рекламни.
В началото можете да поставите клип в YouTube. Този сайт бързо се превръща в общност, подобна на социалните мрежи, където потребителите споделят свои клипове, коментира Кръстев. С разрастването на бизнеса обаче мястото на корпоративните клипове е на сайта на компанията.
Клипове могат да бъдат поставяни и в Twitter с помощта на приложението TwitVid. Така ограничените 140 символа за туит могат да станат много по-атрактивни.
Всъщност социалните мрежи като Facebook, Twitter и MySpace могат да се използват за успешен маркетинг на компаниите. Рекламна кампания през социална мрежа например е много полезна за авторите й. Например в случая с Facebook бутонът "Харесва ми" показват настроенията на хората, които гледат клип или четат посланията, а не просто броя на прегледите.
Хората обаче, засега, все още разчитат основно на Google или подобни търсачки, за да открият информацията, която търсят.
Водещи
-
Индийска ясновидка: Никакви лекарства не могат да спасят Доналд Тръмп!
Арчена Нагабушанам очаква и много катаклизми, които ще ударят Земята
10.08 | 17:40
-
Известен руски режисьор се удави в Созопол
Юрий Бутусов e почивал у нас със семейството си
10.08 | 17:20
-
Христо Гаджев за президента Радев: Явно лицемерието е заразно
Общо за 12 месеца правителствата на Радев са продали 262 държавни имота, подчерта депутатът от...
10.08 | 17:00
Най-четени
-
Разкриха какво е правил Тодор Славков преди края си
Христо Крушарски имал заръка от бабата на Тошко да се грижи за него
10.08 | 12:40
-
Президентът: С разпродажбата на държавни имоти се готви най-големият грабеж от 90-те насам
Бързането с еврото изпразни хазната и сега кабинетът търси пари и разпродава държавата, така...
10.08 | 10:00
-
Бащата на Сияна дарява 1,2 млн. лева на нуждаещи се деца
Цялата сума от застраховката на шофьора ще дадем на деца в неравностойно положение, заяви...
10.08 | 12:00
-
Морето изхвърли на плажа в Бургас нарочно удавено куче
То е било омотано в плат, вързано с въже и прикрепени каменни тежести
10.08 | 11:20