Имам 5 секунди, за да привлека вниманието ви 15.03 | 17:22

Или какво може да направи бизнесът, за да спечели клиенти благодарение на онлайн комуникацията

От iNews.bg

Милиони сайтове ни заливат и просят за вниманието ни, а с всеки изминал ден нови и нови страници се появяват в мрежата. Как обаче да задържим вниманието на посетителите?

На този отговор се опитаха да отговорят по време на конференцията "Космически туризъм", която се провежда в София.

Имате 5 секунди за да впечатлите посетителите. Така привлече вниманието на публиката Владимир Кръстев, изпълнителен директор на ProVideomotion, който беше един от лекторите днес.

По негови думи видеото е един от най-притегателните елементи, които могат да бъдат качени на сайтовете. Чрез видеофайлове може да бъде разказана историята на бизнеса и компанията да бъде отличена от останалите в сектора.

Те изграждат доверие и повишават трафика, защото клиповете са сред първите резултати, които се публикуват в търсачката на Google.

През последните години видеото преживява истински бум в Интернет. Файловете се гледат, споделят и препоръчват. Само преди години, през 1995 година клиповете бяха истинска рядкост в мрежата. Обяснението е просто, разбира се, интернет-връзките бяха бавни и гледането на видео – почти невъзможно.

Днес обаче всяка минута в Интернет се гледат 15 млн. видеоклипа, като 10% от тях са рекламни.

В началото можете да поставите клип в YouTube. Този сайт бързо се превръща в общност, подобна на социалните мрежи, където потребителите споделят свои клипове, коментира Кръстев. С разрастването на бизнеса обаче мястото на корпоративните клипове е на сайта на компанията.

Клипове могат да бъдат поставяни и в Twitter с помощта на приложението TwitVid. Така ограничените 140 символа за туит могат да станат много по-атрактивни.

Всъщност социалните мрежи като Facebook, Twitter и MySpace могат да се използват за успешен маркетинг на компаниите. Рекламна кампания през социална мрежа например е много полезна за авторите й. Например в случая с Facebook бутонът "Харесва ми" показват настроенията на хората, които гледат клип или четат посланията, а не просто броя на прегледите.

Хората обаче, засега, все още разчитат основно на Google или подобни търсачки, за да открият информацията, която търсят.

Водещи

Най-четени