Какво се случва в онлайн рекламата – отговорите на IAB Форум България 05.03 | 14:20

По време на събитието ще бъдат представени и данни за мобилното потребление у нас

От Нели Минчева

Над 500 участници ще се съберат по време на предстоящия национален IAB Форум България, който ще се проведе на 14 март 2012 г. в Кемпински Хотел Зографски, София.

По време на събитието, сред чиито партньори е и компанията
3Бей.бг (собственик на iNews.bg и още редица медийни проекти), ще бъдат представени резултатите от проучване за приходите от онлайн реклама у нас за миналата година. Пред маркетинг и рекламните специалисти ще бъдат изнесени данни за това кой тип реклама е най-популярен в уеб, кои са най-големите рекламодатели и какъв е растежът на сектора спрямо предходната 2010 г.

Програмата на форума, оформена около тематичните акценти дисплей и мобилна реклама, и измерване и ефективност в интернет, включва презентации от водещи експерти от М-Тел, Nielsen Online и IQ mobile, както и от представители на националните IAB асоциации от България, Великобритания и Полша.

Очакват се и данни за мобилното потребление в България, както и очертаване на тенденциите и добрите практики в мобилния маркетинг в Централна и Източна Европа.

Освен 3Бей.бг, партньори на събитието са още няколко големи интернет групи, Асоциацията на рекламните агенции - България, Българската асоциация на рекламодателите, Българската уеб асоциация. Ексклузивен спонсор е М-Тел, генерален спонсор – Nielsen Online, основен спонсор – СуперХостинг.БГ, а спонсори – Изи Онлайн, Победа и ESET Mobile Security.

Припомняме, че IAB България (Сдружение "Интерактив Адвъртайзинг Бюро България”) е лицензираният представител на международната организация за IAB (Interactive Advertising Bureau), която развива и популяризира стандартите в онлайн рекламата, защитава интересите на медийната индустрия в уеб, провежда различни изследвания и работи за развитието на информацията и нейното разпространение в дигитална среда. IAB България има 25 члена, сред които медийни групи; медийни и дигитални агенции; доставчици на услуги.

Водещи

Най-четени