Телевизорите изместват компютрите при онлайн видеото 27.09 | 08:43

45% от американците гледат онлайн филми основно през телевизора

От Георги Георгиев

Визията на технологичните компании за трансформиране на телевизора в устройство, което излъчва съдържание от интернет, вече се превръща в реалност.

Анализ на NPD Group показва, че в САЩ телевизорите вече са "в основният екран за гледане на платено или безплатно видео от мрежата". Така те успяват да победят персоналните компютри за първи път, коментират от BGR News.

Според последни данни на NPD 45% от американските потребители използват телевизора като основен екран за онлайн видео, докато 31% все още разчитат на персоналните си компютри за тази дейност.Така данните са почти идеално преобърнати от преди година, когато 48% от американските потребители използваха PC-тата си, докато 33% разчитаха на телевизорите.

Най-популярното  приложение, което стимулира потребители да гледат онлайн видео през телевизора, e Netflix – 40% от американците използват този софтуер, за да гледат телевизора, докато 12% разчитат на HuluPlus, a 4% - на Vudu.

Водещи

Най-четени