КЗП разкри приемни по морето 14.06 | 11:14

В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията

От Кремена Бедерева

Седем допълнителни приемни за активния летен сезон разкри Комисията за защита на потребителите (КЗП).

В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията за хранене и развлечения, чиито услуги ползват по време на почивката си.

Наличието на тези приемни дава възможност на представителите на контролния орган да наблюдават и по този начин процеса на предлагане на стоки и услуги и да следят за нарушения на нормативната база.

Присъствието на инспекторите респектира хотелиери, ресторантьори и търговци на различни продукти и това намалява опитите за умишлено пренебрегване разпоредбите на законодателството.

Приемните на КЗП в морските курорти са полезни и с това, че скъсяват времето за връзка на потребителя с контролния орган при възникнал проблем, смятат още от комисията.

Инспекторите оказват съдействие на потребителите за решаването му на място и санкционират търговеца за некоректното му поведение.

Приемните са позиционирани в големите градове и курорти по Българското Черноморие и ще работят до края на лятото. Приемни ще има в к.к. "Албена”, к.к. "Златни пясъци”, Варна, ул.”Бдин” № 14 А, Созопол, пл. "Хан Крум” № 2, сградата на Община Созопол, Приморско, ул. "Трети март” № 56, сградата на Община Приморско, к.к. Слънчев бряг, Административна сграда на АД "Слънчев бряг” и в Бургас, на ул. "Цар Калоян” №16 .

Водещи

Най-четени