Имам 5 секунди, за да привлека вниманието ви 15.03 | 17:22
Или какво може да направи бизнесът, за да спечели клиенти благодарение на онлайн комуникацията

Милиони сайтове ни заливат и просят за вниманието ни, а с всеки изминал ден нови и нови страници се появяват в мрежата. Как обаче да задържим вниманието на посетителите?
На този отговор се опитаха да отговорят по време на конференцията "Космически туризъм", която се провежда в София.
Имате 5 секунди за да впечатлите посетителите. Така привлече вниманието на публиката Владимир Кръстев, изпълнителен директор на ProVideomotion, който беше един от лекторите днес.
По негови думи видеото е един от най-притегателните елементи, които могат да бъдат качени на сайтовете. Чрез видеофайлове може да бъде разказана историята на бизнеса и компанията да бъде отличена от останалите в сектора.
Те изграждат доверие и повишават трафика, защото клиповете са сред първите резултати, които се публикуват в търсачката на Google.
През последните години видеото преживява истински бум в Интернет. Файловете се гледат, споделят и препоръчват. Само преди години, през 1995 година клиповете бяха истинска рядкост в мрежата. Обяснението е просто, разбира се, интернет-връзките бяха бавни и гледането на видео – почти невъзможно.
Днес обаче всяка минута в Интернет се гледат 15 млн. видеоклипа, като 10% от тях са рекламни.
В началото можете да поставите клип в YouTube. Този сайт бързо се превръща в общност, подобна на социалните мрежи, където потребителите споделят свои клипове, коментира Кръстев. С разрастването на бизнеса обаче мястото на корпоративните клипове е на сайта на компанията.
Клипове могат да бъдат поставяни и в Twitter с помощта на приложението TwitVid. Така ограничените 140 символа за туит могат да станат много по-атрактивни.
Всъщност социалните мрежи като Facebook, Twitter и MySpace могат да се използват за успешен маркетинг на компаниите. Рекламна кампания през социална мрежа например е много полезна за авторите й. Например в случая с Facebook бутонът "Харесва ми" показват настроенията на хората, които гледат клип или четат посланията, а не просто броя на прегледите.
Хората обаче, засега, все още разчитат основно на Google или подобни търсачки, за да открият информацията, която търсят.
Водещи
-
Борислав Цеков: НС не е приют за откачалки!
Съществува откритата терористична заплаха към Бойко Борисов
22.03 | 18:00
-
Магнитна буря удря страната утре
Възможно е метеочувствителните и хронично болните хора да изпитват дискомфорт
22.03 | 17:40
-
Велико Търново чества днес своя празник
Денят е посветен на победата в битката при Клокотница през 1230 година
22.03 | 17:20
-
ЕС осъди България да плати 1,593 млн. евро
Причината – липсата на стимулиране за закупуване на електрически автомобили
22.03 | 17:00
Най-четени
-
Агнешо от Румъния ще залее пазара: Цените в магазините ни са двойни и тройни
Това са опасенията на овцевъдите
22.03 | 12:00
-
Георг Георгиев към лидера на МЕЧ: Такова говорене ражда след себе си бури
Не сте готов да ги посрещнете, каза той
22.03 | 10:00
-
Човек е бил блъснат и убит на място от влак
Тлрагедията е станала на железопътен прелез в Казанлък
22.03 | 12:40