На „горещ телефон“ отговаря вече Агенцията по храните 13.04 | 15:15

Сигнали ще се приемат и в почивните дни до 21 часа

От Елена Коцева

Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) открива от 18 април горещ телефон за потребителите - 0700 122 99, съобщиха от агенцията.

На него ще отговарят оператори, които ще приемат сигнали и запитвания относно дейността на агенцията всеки ден от 8.00 до 21.00 ч.

Телефонната линия ще приема сигнали включително и в почивни и празнични дни. Вече е активен и уеб сайтът на агенцията за връзка с потребителите.

iNews припомня, че Агенцията за безопасност на храните стартира преди два месеца с 28 регионални клона в цялата страна.
Новата агенция обедини четири служби - Ветеринарномедицинската, службата за растителна защита, за зърното и фуражите и част от РИОКОЗ, която отговаря за безопасността на храните.

Агенцията по безопасност на храните ще контролира всички храни. Изключение са бутилираните натурални минерални, изворни и трапезни води.

Електронният адрес на институцията е www.babh.government.bg. На сайта могат да се подават сигнали, да се изпращат оплаквания за нарушения и впечатления, свързани с цялостната дейност на агенцията чрез попълване на електронна бланка.

Интернет страницата на Българската агенция по безопасност на храните предоставя подробна информация за дейността на агенцията, структурата й, контактите на всички регионални звена и лаборатории.

Потребителите могат да открият полезна информация какво трябва да следят върху етикетите на храните, кои са опасните за човека болести по животни и др.  

Водещи

Най-четени