Реклама на хранителен продукт вбеси млекопреработватели 04.01 | 20:07
Според тях рекламният клип подвежда потребителите
Асоциацията на млекопреработвателите се вбеси на реклама на сирене с палмово масло и реши да вземе съдебни мерки по въпроса.
Браншовиците са категорични, че рекламния клип, в който момиче с голямо деколте черпи мъж с млечен деликатес, изваден от пазвата си, има подвеждащо послание. Експертите са готови да сезират Комисията за защита на конкуренцията и Съвета за електронни медии, защото рекламата внушава, че палмовото сирене е по-здравословно от истинското.
Решение дали да бъде спряна спорната реклама ще бъде взето, след като всички компетентни органи се произнесат и Агенцията по храните каже своето мнение.
От своя страна, производителите на продукти с растителни мазнини твърдят, че рекламата отговаря напълно на законовите изисквания и няма подвеждане на потребителя, предаде вестник "Стандарт”. Според тях няма подвеждане, защото в клипа не се споменава думата сирене. Тя е заместена от друго определени.
Водещи
-
Йотова: Трябва да направим всичко възможно, за да опазим гражданския мир в страната
На въпрос дали се опасява, че предстоящите протести и контрапротести могат да доведат до...
09.12 | 17:59
-
Сергей Станишев: Очаквам приемането на еврото с тревожен оптимизъм
Бюджетна дисциплина
09.12 | 17:20
-
ИА ГИТ: Oстаналите дни отпуск от 2023 г. могат да се използват до края на 2025 г.
Работодателят може да разреши на работниците и служителите да използват всички дни отпуск,...
09.12 | 17:00
Най-четени
-
Meteo Balkans: Идва ли "звярът от Изток" за Коледа?
Към момента изглежда, че декември ще бъде по-топъл от първоначалните прогнози – поне до 15–20...
09.12 | 14:30
-
Изтичат над 116 хил. безплатни винетки
Най-много безплатни винетки изтичат през януари - 62 682 бр.
09.12 | 12:15
-
Общо 26,6% от учениците в момента употребяват тютюневи изделия
С колко ще поскъпнат цигарите от 1 януари 2026 г.
09.12 | 13:00