IBM представи нов софтуер за бизнес анализи 27.09 | 12:13

Той включва аналитични възможности, мониторинг на данни в реално време и по-бързи мрежови връзки

От Георги Георгиев

Щатският технологичен гигант IBM представи нов софтуер и услуги, с които компаниите ще могат да анализират своите социални бизнес инициативи. Една от тях е платформата IBM Connections, която включва аналитични възможности, мониторинг на данни в реално време и по-бързи мрежови връзки.

Те стават достъпни както вътре така и извън организацията с достъп през IBM SmartCloud или чрез различни видове мобилни устройства.

Платформата IBM Connections, предназначена за големи компании и корпорации, интегрира потоци от различни дейности, календари, уикита, блогове, нови възможности за електронна поща, и сигнализира за данни, които могат да бъдат използвани от компаниите.

IBM Connections ще позволи на компаниите да интегрират и анализират огромни обеми от данни, генерирани от хора или устройства и по-лесно да генерират информация.

Така бизнесът ще може да създаде модели не само за бърза реакция при промени на пазара, но за предвиждане на бъдещия ефект от планирани дейности.

Според анализаторската компания Forrester Research, пазарът на социални приложения за предприятия се очаква да нарасне до 61% през 2016 г. В същото време, бизнес лидери не разполагат с инструменти, за да анализират огромния поток от информация и да я използват по смислен начин.

Според изследването IBM's CEO Study, само 16 % от главните изпълнителни директори използват социални бизнес платформи за връзка с клиентите, но тази цифра ще с повиши до 57% в рамките на следващите три до пет години.

Водещи

Най-четени