Хотелите у нас не се възползват от предимствата на новите технологии 12.05 | 12:32
Само 10% предлагат цялостна услуга през страницата си

В последно време тур операторите и туристическите агенции контролират пазара и оказват сериозен натиск върху цените на хотелските услуги, сочат данните на организацията eCommerceAcademy.
Хотелите у нас не се възплозват в пълна степен от онлайн технологиите, които дават възможност за по-добро балансиране на търговските канали и по-голяма независимост за хотелиерите.
Данните показват още, че с навлизането на Интернет и новите технологии потребителите са променили драстично начина си на търсене на информация за хотел или почивка. Въпреки това хотелиерите не се възползват от новите нагласи.
По информация на eCommerceAcademy в България има над 3 500 хотела и едва 10% от тях предлагат цялостна услуга през уебсайта си или информация, видео, снимки, онлайн резрвация и онлайн плащане.
За сравнение в Западна Европа този процент е почти 50, а в САЩ – над 75 на сто.
Водещи
-
И адвокатите започват ефективен протест, искат по-високи заплати
Те ще бойкотират съдилищата
01.06 | 17:20
-
Страхил Ангелов: Лицемерието и обидите изкараха хората, еврото преля чашата
Изходът е оставка на правителството, избори и референдум, смята той
01.06 | 17:00
Най-четени
-
Диляна Гайтанджиева: Твърденията на Грозев са клевети и манипулации, ще заведа дела
Това написа тя във фейсбук профила си след обвинениятана Христо Грозев, че е работила за ГРУ
01.06 | 11:00
-
Грандиозен старт на летния сезон дадоха от Поморе
Куп официални лица и родни звезди на събитието
01.06 | 10:20
-
Избягвайте пазаруването на храни и играчки от павилиони на открито
Това предупреждават от "Ние, потребителите"
01.06 | 11:20